å være gravid.

Surrine

Flørter med forumet
Jeg føler lite eller ingenting omkring svangerskapet. Jeg observerer at jeg blir større og føler jeg har fullt opp med 3 åringen min og jobb. Jeg rekker knapt å glede meg over at jeg er gravid. Er mer opptatt av å ikke bli dårlig og kunne være på jobb. Jeg har vært til en samtale med jordmor og en til legen ang svangerskap. Jordmora virket overveldet over min forhistorie og legen har ikke stort og tilby fordi hun mener tankene og følelsene jeg har er temmelig normalt. Er det slik for noen av dere?Jeg skulle ønske jeg gledet meg slik som jeg gjorde med min første..... :/

Jeg føler meg sliten, lite overskudd og småsur hele tiden hjemme. Bruker all min energi på jobb. Jobber i barnehage.

Det var i grunn som å lese om min hverdag. Jobber på skole jeg.
Føler jeg ikke har overskudd til noenting, og som du sier så ser jeg at magen vokser, og det er det. Litt trist i grunn. Jeg har ikke tatt det opp med jordmor enda, men burde vel det neste gang.

jeg vet litt hvordan det er..
har det litt sånn selv siden jeg har distansert meg pga rar morkake som er d\nesten delt og er små redd for at det skal gå galt.
Kankje du skal trappe ned litt på jobb (sier jeg som selv ikke klarer å roe ned  )
sånn at du får henta deg litt inn og kanskje får overskudd og tid til å nyte svangerskapet, og tatt litt mere vare på deg selv?

føler med deg, å kjenner meg godt igjenn ! Her har æ ei lita ei på 2 som e høgt å lavt på en gang, føler at æ ikke heng med på det her svangerskapet, gråter mye å er som DEN hormonbomba ! kan ike huske at eg hadde det slik med første ! Men forstå meg rett, for æ glede mæ te lille gull kommer ! 

Jeg hadde det sånn da jeg gikk med nummer to. Hadde det så travelt med bachelorskriving og jobb så den store gledefølelsen uteble. Når jeg slutta å jobbe og det gikk mot slutten var jeg så dårlig at gleden kom liksom ikke da heller. Men så fort gutten var ute, var jeg helt forelsket!emoticon 
Denne gangen har jeg vært sykmeldt fra uke 8 ca, og kommer til å være sykmeldt fram til fødsel. Så denne gangen har jeg mer tid til å glede meg over magen, sparkene der inne osv..Koser meg masse mens barna er i barnehagen!
Kanskje du skal vurdere å jobbe litt mindre? Det har som sagt hjulpet her...

Ann*81 skrev:
Det var i grunn som å lese om min hverdag. Jobber på skole jeg.
Føler jeg ikke har overskudd til noenting, og som du sier så ser jeg at magen vokser, og det er det. Litt trist i grunn. Jeg har ikke tatt det opp med jordmor enda, men burde vel det neste gang.

Samme her, jobber også på skole. Har en turbogutt på 1,5 hjemme som tar all energi etter jobb også.
Bare teller ned til 22. juni og sommerferie jeg nå, da skal jeg ikke jobbe noe mer. :)
Håper gleden over den lille i magen kommer mer frem etter UL, når vi vet kjønn og kan forholde oss til den lille på en annen måte.

Back
Topp