å skjule magen!?!

BelleventerNr3

Glad i forumet
Eg har rett og slett ikke klær som skjuler magen skikkelig!
"Bare" 7 + 2 uker på vei, og føler at magen allerede har vokst nok til at eg syns folk kan se at eg er gravid!
Hva klær går dere med? Eg tenkte på svarte klær, de er jo "slankende", men det blir ufattelig hett med den varmen som vi har om dagene... Om eg ikke slet med varmen fra før liksom!
Har en hvit topp eg liker å gå med, den legger seg på en måte som gjør at det ikke ser ut til at magen har vokst noe..

Tror eg trenger nye klær!!!

Hva går dere med om dagene?? Eg håper å klare å holde det hemmelig til eg er 10-12 uker på vei. Men om magen skal vokse slik allerede så kan det bli litt vanskelig!

Jeg har noen kg for mye på magen så det vises ikke noe særlig på meg..
Men jeg føler selv at alt av tøy klemmer på magen og at magen er blitt "fastere".. ikke så mye bolledeig lenger :P

Her går det i tights, tunika og kjoler.

Amourica skrev:
Jeg har noen kg for mye på magen så det vises ikke noe særlig på meg..
Men jeg føler selv at alt av tøy klemmer på magen og at magen er blitt "fastere".. ikke så mye bolledeig lenger :P

Her går det i tights, tunika og kjoler.

har en del ekstra kg her også.. Men har trent mye det siste halve året, så i mage/rumpe/lår så har eg fått strammet opp litt. men syns ikke de har krympet så mye da.. Vertfall ikke så mye som eg håpet på...

Føler den magen tyter ut uansett hva eg går med!!
Men har lite tunikaer da!! Kanskje eg skal gå til innkjøp av det!!

Du er ikke bare oppblåst da? Det er ihvertfall jeg, skikkelig og. Livmora kryper jo ikke opp før du er 12 uker på vei, så den kan det ikke være. Om noen spør får du bare si du er oppblåst;)

Jeg føler meg ihvertfall veldig oppblåst! Gikk i mammabukse på jobb på fredag fordi jeg føler de vanlige buksene klemmer på magen når jeg sitter. Og det bare 5 uker på vei! Kjøpte ikke mammabukser før etter 12 uker sist.

MammatilDani skrev:
Du er ikke bare oppblåst da? Det er ihvertfall jeg, skikkelig og. Livmora kryper jo ikke opp før du er 12 uker på vei, så den kan det ikke være. Om noen spør får du bare si du er oppblåst;)

nå er eg gravid for 5. gang på 9 år.. Bare 2 av svangerskapene var fullført.. Har hatt 2 SA det siste halvåret... Så eg har kanskje en litt "forvirret" livmor :)
Med mini så kunne en se at noe "kunne være på gang" alt da eg var 5 uker på vei.
Men ned tanke på min "forhistorie" så vil eg holde det hemmelig så lenge så mulig..

BelleventerNr3 skrev:

MammatilDani skrev:

nå er eg gravid for 5. gang på 9 år.. Bare 2 av svangerskapene var fullført.. Har hatt 2 SA det siste halvåret... Så eg har kanskje en litt "forvirret" livmor :)
Med mini så kunne en se at noe "kunne være på gang" alt da eg var 5 uker på vei.
Men ned tanke på min "forhistorie" så vil eg holde det hemmelig så lenge så mulig..

Det kan jo tenkes:) Da er det nok bare å gå til innkjøp av tunika og taightser!:) Lykke til, håper det sitter denne gangen!

Jeg har kjøpt et par sånne belly bands, så jeg håper å bruke vanlige klær lenge, selvom jeg allerede har gått fra knapp til strikk. Har lagt på meg noen kilo denne våren og er litt oppblåst, for det er jo egentlig ingen grunn til å ha fått noen mage å snakke om på enda noen uker.

Ikke lett å skjule magen nei! Jeg gjør ikke så mye med det selv, så den får strutte om den vil det.. Er så stolt, så gjør meg ikke så mye om folk får mistanke :)

Går mye med hvite tunikaer (er jo så deilig i denne varmen...), men har også lange maxikjoler som jeg elsker! Kjøpte meg en gravid tights fra h&m her om dagen, veldig deilig å ha noe som ikke strammer nå :)

Kos deg på tunika shopping! ;)

Jeg er også gruelig oppblåst og klarer ikke å trekke inn magen, det er sååå trøttende. Har heller ingen klær som jeg føler meg komfortabel i lengre, bare èn eneste bluse som er veldig romslig og legger seg på en godkjent måte :P Så har jeg mye stretch og joggebukser på, men selv de strammer for mye av og til :/
Ingenting er greit nok...
Åsså har jeg ikke serlig med gryn å kjøpe nye klær for heller i disse dager.

*huff puff*

Termin i slutten av jan, men kommer med et innlegg allikevel.

Jeg har også fått mage.. Den strutter ut.. Men... Jeg har lagt på meg på hoftene også, og ser egentlig ikke gravid ut, bare småfeit.. :-/ Knappen på yndlingsolabuksa går ikke igjen.. Så den havner nok på "neste sommer" hylla... =)

Glad for å se deg her inne! =)

Jeg har også en mage som blåser seg opp fort. Er ca 6 uker på vei og har allerede en liten kul. Ble avslørt av søstrene mine i helgen rett og slett pga magen... Livmora mi er vel litt forvirret, er mitt 7.svangerskap siden 2006, har hatt 3 sa siste året, så den har fått mange forvirrende signaler tror jeg :P nå vokser den iallefall, og jeg håper lufta og oppblåstheten vil gi seg snart. 

Lykkepjuska skrev:
Termin i slutten av jan, men kommer med et innlegg allikevel.

Jeg har også fått mage.. Den strutter ut.. Men... Jeg har lagt på meg på hoftene også, og ser egentlig ikke gravid ut, bare småfeit.. :-/ Knappen på yndlingsolabuksa går ikke igjen.. Så den havner nok på "neste sommer" hylla... =)

Glad for å se deg her inne! =)

Endelig kunne eg melde meg inn i et terminforum igjen :)

Tror det blir litt surfing på nettet etter noen fine klær inni mellom kvalmen og trøttheten!!!

Fikk mage selv veldig tidlig, uke 5, sikkert fordi jeg fødte kun 4,5 mnd før jeg ble gravid på ny. Og jeg er tynn så magen synes VELDIG-...stygt...tynn men med bollete mage...hehe..så her går jeg i løse topper og tunikaer med empirisk liv og mye mønster for å skjule magen. 

Var hos jordmor for noen dager siden og nevnte til henne at jeg følte magen var så stor...hun sa det var hormoner som gjorde at magen ble oppblåst...ihvertfall ikke livmora så tidlig..den bikker ikke over skambenet før uke 10-12 eller noe sånt...

Føler meg veldig oppblåst ja, og vil helst skjule det. Tar meg selv i å stå med hendene foran magen, om dere skjønner, for å skjule det litt;) Er generellt mye mer obs på hvordan jeg står og sitter, mens jeg samtidig føler at alle lurer ;) Slitsom tid, men holder ut litt til før jeg sier det, så får folk bare lure så lenge;)

Jeg bruker vanlige klær enda, men kjenner at det er deiligere å gå med jobbebukser osv siden de ikke strammer så mye rundt magen. men har ikke fått noe mage enda heldigvis. Den kan godt vente på seg i noen mnd til:p men vi føler sikkert at den er større enn den er siden vi veit det. Er ikke sikkert andre ser det samme.

Jeg er veldig oppblåst for tiden og sånnsett så ser jeg jo gravid ut, men jeg prøver å ikke bry meg så mye med det. Har på meg litt løse klær over magen, og skulle jeg legge merke til noen undrende blikk trekker jeg inn magen litt ;)

Jeg har litt ekstra mage så er ikke så vanskeli å sjule. Men bruker bukser som legger seg litt på magen (og high waist) og en tshorte/tunika/genser over. La på meg litt i sist svanger sakp så har litt størreklær enn jeg trenger ;) Så er god plass i buksene min! hehe

Samme problemet har jeg..så godt vi er flere. Jeg er 6+ 3 og har nesten ikke noen klær jeg kan bruke uten at magen synes. Kjøpte meg noen videre t-skjorter og et par mamma bukser( faktisk) her en dag....Jeg syns det var noe tidlig, men når det er ubehagelig å ha på mine egne så må jeg jo bare... Jeg har flat mage ellers, så folk vil jo reagere om de plutselig ser en kul. Det er helt håpløst. Hehehe. Var ikke slik i mitt første svangerskap, så tydelig at det vises før med nr to. Jeg er nok veldig oppblåst...må kjøpe meg en mammashorts i dag og....

D vises itj på mæ enda,så håpe d fortsett sånn framover :) Slapp å bruk gravidklær dæm 2 første gangan,så kanskje æ slæpp gangen her å....:) Har endel løse toppa,som skjule magen godt,langt ut i svangerskapet

Back
Topp