å si konstante smerter..normalt?

Theo

Forelsket i forumet
jeg er 5+6 nå. Siden jeg testet positivt så har jeg hatt mye smerter i livmor (regner med det er det). Er det normalt å ha ondt nesten hele tida? Har ville dratt hjem fra jobb i blandt, så vondt har det gjort. Minner om sterke menssmerter. Trøster meg med at det er liv i reka og at den vokser og trives :p noen som har peiling eller har det på samme viset?

Ellers bare litt brun utflod, men det har jeg forstått er vanlig da.

Jeg vet egentlig ikke, men vet det er normalt å ha "menssmerter". I bgeynnelsen strekkes og tøyes det jo :) Du kan jo ta en tlf til jordmor/helsestasjon om du er bekymret? :)
Ble ikke noe godt svar dette, men det er jo så individuelt.

Jeg har menssmerter fra tid til annen, mener å huske at jeg hadde det forrige gang også. Husker hvertfall at jeg sa til noen at det å være gravid er mye mer vondt enn det jeg trodde...

Jeg har også konstante "menssmerter". Er visst livmora som utvider seg. Vi får vel bare bite det i oss, og tenke at det er bevis på at det er liv inni der :)

Tror det er helt normalt:) Jeg har også "menssmerter" både i mage og rygg i tillegg til litt stikking i venstre og høyre side (regner med det er i eggstokkene). Disse symptomene kommer og går litt, men er ganske plagsomme når de pågår:p

Jeg har mer eller mindre smerter konstant.. Voldsomt ubehagelig og irriterende!!

Jeg har mensensmerter mer eller mindre hele tiden jeg også. Ikke sånn veldig vondt, men jeg har veldig varierende smerter og da, har ofte rier under menstruasjon =/

Vil kanskje tro at sterke smerter og spotting gjør at legen vil sende deg til ul eller evt to jcg-prøver for å se at det stiger adekvat?

Takker for svar :) er bare utrolig frustrerende med smerter nesten hele tiden. Er trafikklærer, så litt vansker med å konse 100% på jobb :p skal snart på første kontroll, så får holde ut til da :)

Jeg har også vonde/ ubehagelige smerter som kommer og går..
Ser nedi do hver gang jeg tisser ..
Er 5+6

Back
Topp