å pynte til jul?

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
kor mykje pynta dåkke no?? og eventuelt når tid virkli PYNTA dåkke til jul?? hehe..dårlig forklart da men..hehe...
eg pynta nemli kun me adventstaka, juleblomstra,julegardine, lilla lys, stjerne og duka no, og alt julepynt rett før jul!! kanskje uka før..(huska ikke heilt ka ti eg bruka gjør d..hehe)..

Pynter det aller meste nå, juletreet pleier jeg sette opp rett rundt bursdagen vår (9.des.) -som oftest litt etter. Det lille jeg har av adventsting plukker jeg ned lillejulaften (bortsett fra de år julaften er 4.søndag i advent da...) og da setter jeg opp julekrybba og noen få ekstra nisser/engler.

Her skal jeg pynte med julegardiner, litt finere duker, staker, stjerne og lys nå i advent og så kommer nissene, juletreet og juledukene lillejulaften. Har ikke adventspynt så bruker bare jule ting så lenge.

Til advent henger jeg opp stjerna & stake i vindu + bytter til
røde gardiner.
Ellers av pynt kommer opp uke/helgen før jul...
Treet pleier vi å få opp til han mellomste har bursdag - 20.des.

Jeg har egentlig pleid å finne fram alt av julepynt til første søndag i advent, men
i år skal jeg vente til etter eksamen (9 des.). Har ikke tid til å styre med det ennå.
Har fått opp adventsstaker og stjerne i vinduene, og lagt på noen juleduker i dag.
Juletreet skyter vi ca ei uke før julaften og pynter det et par dager etterpå.

ORIGINAL: *bondekone*

normalt så har jeg bare opp gardiner og adventstake og 7 arma stakker i vinduet til 1advent og resten kommer 23des,men i år har jeg tatt fram noen nisser[:D]

Samme her.
Blir nok noen nisser å i mårra![:D]

Alt kommer opp i dag,bortsett fra treet som blir satt opp og pyntet lille julaften:=) Gleder meg altså!!!!

Back
Topp