å nei :/

Tittentei13

Andre møte med forumet
har vert kvalm fra uke 6 til uke 10. Er nå 12+5 og merker at kvalmen er på vei tilbake igjen?! har aldri hørt om å få tilbake kvalmenheten etter uke 12? sliter også veldig med korsryggen!!!! er det flere som har det likt meg? :(

Jeg var kvalm fra uke 7-10 og er nå 12+3.. er litt småkvalm idag, og har også hatt litt vondt i korsryggen..symptomene kan visst komme og gå..men for de fleste vil det avta FRA uke 12.. jordmoren min sa det godt kunne vare i uke 12-14 og SÅ gi seg også..+ noen er jo veldig uheldige og kvalme enda lenger,i verste fall gjennom hele svangerskapet :/ 
Men det satser vi på at ikke vi eer ;)

alt er vanlig når man er gravid. noen er gravide av og på i 9 mnd, noen er ikke kvalme. så desverre kan du være kvalm helt til barnet er født.

Kanskje ikke noe trøst, men mage sliter hele svangerskapet med sånt ;)
Både denne gang og sist gang ble alt verre etter uke 12 (verre i den forstand at jeg har begynt å kaste opp og mistet matlysta fullstendig). Men jeg regner med det gir seg om toppen noen uker :P

Jeg var også dårlig i noen uker (fra uke 5 til 7 tipper jeg) så stoppet det. Men faktisk nå denne uken har jeg vært litt dårlig igjen.. Men det er vel ingen fasit på det egentlig! Men det gir seg vel snart ;)

Back
Topp