å nei!!!

Essmeralda

Forelsket i forumet
jeg har begynt å blø!!![:(][:(][:(][:(]

skulle vært 6 uker på vei i dag [:(][:(] fryseforsøk dette her![:(]
men nå har den sikkert ikke klart å klamre seg fast!

har skikkelig mensenvondt og føler meg kvalm!

jeg er så lei meg nå!!!
dro hjem fra jobb da, klarte ikke å være der nå!

noen som har opplevd d samma ? som kan gi meg positiv oppbacking?

Jeg hadde blødning i uke 5 når jeg var gravid. Har en herlig gutt. Så det gikk bra. Jeg var sikker på at alt var over, så bare pust ut og lykke til...

ORIGINAL: * justme *

Jeg hadde blødning i uke 5 når jeg var gravid. Har en herlig gutt. Så det gikk bra. Jeg var sikker på at alt var over, så bare pust ut og lykke til...

jamen... jeg blør ikke bare litt, blødd full to truseinnlegg [&:][:(]
så har jeg jo vondt!

hadde du d da? [:(][:(]

takk for oppmuntringen altså ! skal tenke på den [:)]

Ånei, håper det alikevel går bra og at det er ei levandes spire inni der!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: Nesing

Håper det er en uskyldig blødning, Essmeralda! Begynte å blø litt i slutten av uke fem, og da mistet jeg en av de to spirene. Hadde faktisk ikke magesmerter utover de jeg allerede hadde grunnet svangerskap. Blødde ikke mye heller.... Synes du skal kontakte sykehuset eller fastlegen din for å få tatt hcg-prøver og kanskje til og med få en innvendig UL! Krysser fingrene for deg, virkelig . På det tidspunktet du er nå skal jo embryoets hjerte ha begynt å slå, og om det ikke har gjort det kan det være at noe er galt. Men jeg satser ALT på at din lille spire fremdeles klamrer seg fast der inne. Hos meg gikk det bra, har en frisk og fin gutt på 3.5 år.

Klemmer fra Nesing

tusen takk for svar!![:)]
men jeg har jo bare satt inn et egg... så hvis det ene egget har forsvunnet har jo jeg ingen igjen [;)]

jeg har ringt nå, og de sa at de ikke var noe positivt tegn at jeg blødde... men at det selvfølgelig kunne gå bra likevell, så jeg måtte ikke miste håpet helt. [:)]

jeg skal stikke til fastlegen å ta hcg prøver etterpå nå, så skal jeg tilbake igjen på mandag å gjøre det samme!

føler jeg har mista litt troen nå ja!
litt rart for i går kveld følte jeg meg skikkelig gravid, hadde begynt å fått masse kviser, blitt dødstrøtt på kveldene, frysen og goteriklein hele tida...
huff....

jaja, det er vel ikke ment to be da sikkert!

Håper alt går bra!

Jeg håper virkelig at det er en uskyldig blødning, og at spiren klorer seg fast.

ORIGINAL: håpomspirenosnart

sign

Uff, så ekkelt.. håper virkelig det er uskyldig..

Ella1 fikk også en blødning tidlig, og sykehuset sa det var lite håp - god og gravid er hun fortsatt, og jeg håper virkelig det er/blir sånn for deg også

Vet du "bare" har satt inn ett egg, Essmeralda! Poenget mitt er at det definitivt kan gå bra selv om du har blødninger nå. Min lille spire klorte seg godt fast tross blødningene (og den ene som sa farvel). Krysser alt jeg eier og har for deg nå og håper på en fin hcg-stigning 

snille du [:)][:)][:)][:)]
du sier ord jeg virkelig trenger å høre [:)]
tusen takk [:)][:)][:)]
jeg velger å høre på deg til det motsatte er bevisst[;)]

ORIGINAL: Chumalunga

Kjære deg, jeg har ikke engang rukket å gratulerer deg, og så leser jeg dette! Forstår veldig godt at du er redd, jeg håper av hele mitt hjerte at du er en av de MANGE som har blødninger i svangerskapet uten at det behøver å være noe galt. Håper du finner ut av dette og får visshet så snart som mulig, det er utrolig vondt å ikke føle seg trygg.
Dette kan veldig godt gå bra enda - ikke gi opp håpet!!

tusen takk for gode ord [:)][:)]
alltid koselig å lese sånne innlegg [:)]
jeg har vel egentlig innstilt meg på at det er borte nå, så får jeg heller bli positivt overraska hvis det fortsatt er liv der inne...
men saken er at jeg ikke får vite noe før på onsdag!! [X(][>:] det er lenge synes jeg, men de prøvene jeg skal ta hos fastlegen hadde så lang tid...

Det er en grusom ventetid du gjennomgår og du har min dypeste medfølelse! Jeg tok også slike prøver, hcg-prøver, og endatil hos gyn. Selv der fikk jeg beskjed om en ukes ventetid. Jeg vil tro legen din får svar mye tidligere, så om du ikke orker å vente, ringer du tidligere (mine svar hadde nemlig vært klare dagen etter at jeg tok prøvene, nå var jeg så heldig at jeg fikk UL på nytt og da fikk jeg bekreftet at det hadde gått bra med spire nummer to). Det verste svaret du kan få er at prøven ikke er ferdig analysert. Er den klar, vil du få svaret. Enten er det full jubel eller det omvendte [&:]. Jeg krysser i hvert fall alt jeg har for deg nå

tusen tusen takk for gode råd!! [:)][:)]
jeg er forberedt på de omvendte nå, det er best for hodet mitt det kjenner jeg! [&:]
men skal ringe dem dagen etter [;)] jeg må jo bare det nå som du har sagt dette [;)]

dere er så snille alle sammen!!! blir helt rørt jeg !

Back
Topp