å nei :/ (ikke mistet)

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
forrige svangerskap hadde jeg store bekkenplager. var sengeliggende fra uke 20 ca. klarte kun å gå på do og litt til. det endte med at jeg ble satt i gang i uke 37, fordi de mente at det ikke var forsvarlig å la meg gå slik. det tok 2 år etter fødselen før det gikk helt over.

Men nå de siste dagene har jeg begynt å kjenne smerter i bekkenet igjen. har 2 barn fra før. på 3 og 5 år. og en samboer som er 100 % ufør.

kjenner jeg blir lei meg, hvordan skal dette gå.

Ikke missforstå, jeg er kjempe glad for å være gravid.

Skjønner du er fortvilet!
Kan ikke du snakke med en fysio eller kiropraktor som kan hjelpe deg med øvelser?

Håper det ordner seg!!

sist svangerskap var jeg hos begge deler. og etter noen få behandlinger kunne de ikke hjelpe mer. ble bare mye verre

Uff....
Håper bekkenet er snillere med deg denne gangen da! :)

HUff! Det hørtes ikke greit ut.. Her hvor jeg bor har vi varmtvannstrening for gravide med bekkenløsning, det hjelper veldig! Det er fysioterapeut som har treningen. :) Kanskje sjekke ut om det er noe sånt opplegg i nærheten av deg? Bare flaks at jeg fant ut av det, veldig få som faktisk vet om det tilbudet.. Merkelig nok.. Lykke til, håper du slipper å være sengeliggende denne gangen. Vær forsiktig med støvsuging og vasking, trapper og alle de andre tingene med en gang.. Ta det med ro og ikke provoser bekkenet ditt mer enn nødvendig.. Har du fått sykemelding?

takk for svar :)

jeg var sist gang på gravid svømming med fysio, men det hjalp ingen ting.

jeg er ikke sykemeldt, ser helt å jobbe lengst mulig. Er nettopp startet som lærling, så ikke den beste tiden å bli gravid på :)

Back
Topp