å neeeii

*Anette*

Betatt av forumet
Brudekjolen min har blitt for stor[&:] og det er 1 mnd igjen til bryllupet..
når jeg "gjør meg stor" så passer den akkurat... altså presser ut magen og brystkassa! men gidder jo ikke gå sånn hele den dagen[&:] når jeg slapper av og står helt vanlig, så glir den ned litt for mye[&o]

noen som vet hvor lang tid det tar å få sydd inn en brudekjole? og hvor mye det pleier å koste?

hehe ja det er jo og en løsning[8D] 

Jeg sydde min inn 3 ganger... *hehe*

Men det var i Stavanger.
Anbefaler deg å gjøre det.. jeg burde gjort det enda engang for min var litt stor over brystet på bryllupsdagen, og det har irritert meg i etterkant. Bare ett lite tips [;)]

Jeg sydde inn kjolen bare noen uker før.

ORIGINAL: _mari_

Jeg sydde min inn 3 ganger... *hehe*

Men det var i Stavanger.
Anbefaler deg å gjøre det.. jeg burde gjort det enda engang for min var litt stor over brystet på bryllupsdagen, og det har irritert meg i etterkant. Bare ett lite tips [;)]

ja jeg kommer nok til å sy den inn[:)] men hvor lang tid tok det når de sydde inn din? sånn ca[:)]

Åj, hehe Fort deg og ring rundt til salonger og pris-shoppe. Prøv og sette opp time til sy inn kjolen ca en uke før dagen kanskje? Så slipper du enda en endring før dagen[;)]

Jeg fikk min sydd inn siden drømmekjolen i brudesalongen var hakket for stor.. Tror den var ferdig etter en uke ca? Det tok ihvertfall ikke så mye som en måned![:)] Ring dem i morgen du!

ORIGINAL: LadyDa

Jeg fikk min sydd inn siden drømmekjolen i brudesalongen var hakket for stor.. Tror den var ferdig etter en uke ca? Det tok ihvertfall ikke så mye som en måned![:)] Ring dem i morgen du!

i will[:D] tusen takk for svar alle sammen[:D]

For stor??? Du altså.... Men ja,er enig i at du må få sydd den inn sånn at den passar perfekt! Du har ikkje lyst å sjå på bryllupsbilda ogirritere deg grønn over at kjolen henger og sleng! [;)]

Det tok ikke mange dagene, to tre kanskje...

Back
Topp