å jul med din glede og barsligelyst

mami3

Gift med forumet
hei og hå..nå er gardinene og vinduene vasket og stjerna oppe[:)] nå lukter det så godt her..sitter å sniffer i meg lukta fra di nyvaska gardinene..ellers har jeg rydda og vaskal litt i huse..å jeg gleder meg sån til jul jeg altså..var å kjøpte resten av jule gavene i dag..så nå er jeg ferdig..skal bare sende julegaver i posten på mandag..må få tak i litt adresser og sån førts,hehe[:)] så farga jeg håre i dag..brunt..blei så lekker atte[:-] hehe..flere som gleder seg til jul??..syns det er den beste tiden på åre jeg[:D] det er så kos og stemning liksom..og alle er så glae på denna tia..savner snøen da..håper den kommer til julaften!!!kryss fingra folkens..vel,ha en flott fredagskveld[:D]

oida, du har jammen vært flink!!!

Imorgen formiddag skal jeg vaske og rydde (og min mann skal nok få hjelpe meg! [;)])
Da skal nye gardiner opp og julestjernen i vinduet.
Gleder meg veldig til jul og det hadde absolutt vært kjekt om nissen kunne strø litt snø rundt seg når han kommer!!

Oi, du har vært skikkelig flink! Vaske gardiner ja, det er sikkert lurt [:o].. Mine er ganske nye, så da kan jeg vel drøye det til våren. Her vaskes det og pyntes i løpet av dagen tror jeg, blir nok julestemning i min stue også før lørdagen er omme. Enig med deg at desember er en koselig måned [:)].

Back
Topp