å jobbe i permisjonen

Papilio

Forelsket i forumet
hva skjer hvis man jobber i fødselspermisjonen? tenker da på som vikar nå og da? permen min får ut om 2mnd og jeg har fått tilbud å være vikar i en barnehage...

Da mister du penger...
Eller du kan utvide permisjonen. Men du kan ikke motta permisjonspenger og lønn samtidig (altså for samme periode)

ORIGINAL: hissigproppen

Da mister du penger...
Eller du kan utvide permisjonen. Men du kan ikke motta permisjonspenger og lønn samtidig (altså for samme periode)

skjønner, men kan man utvide den sånn nå og da eller er det evig lang søknadsprosedyre hos NAV for hver gang?

Du kan fryse foreldre pengene i perioder og ta de ut innen 3 år.. Men kan ikke jobbe under permisjonen nei. Da blir det smekk på fingrene og Nav på nakken..

ORIGINAL: Papilio

ORIGINAL: hissigproppen

Da mister du penger...

skjønner, men kan man utvide den sånn nå og da eller er det evig lang søknadsprosedyre hos NAV for hver gang?

La oss si at du jobber hver mandag og onsdag da f.eks. Da kan du vel fryse foreldrepengene disse dagene og ta de igjen senere.. Men må si ifra i goooood tid hos Nav, for der går ting treigt..

Jeg jobba 40 % og hadde 60 % foreldrepenger fra 7.april til 19.juli- det jeg jobba utgjør 6 uker permisjon som jeg skal ta ut fra 18.november og ut året [:)] 

Du må ha en avtale med arbeidsgiver for å gjøre det på denne måten og så må det meldes fra om til nav så de utbetaler riktig sum penger.

Back
Topp