å i dag er det tirsdag 3.august!

MaRtE:)

Gift med forumet
[:D]

i dag starter go'jenta vår på sfo, som tiden flyr[&o][:)] hun gleder seg stort da så det blir nok moro. T skal i bhg en tur, blir nok bra å få noen å leke med og brukt litt energi[;)]

ellers nix, nada planer! jeg liker å være litt hjemme å jeg når jeg har ferie, tusen ting å gjøre[:D]

God morgen dere! [:)]

Her sov vi til kl 8, gode sovedyrene mine! [:)] Ute er det overskya og det kommer nok til å regne i dag, men det gjør faktisk ingenting. Vi har nok av inne-planer i dag vi nemlig.
Først skal vi en tur på biblioteket, og da skal visst Tobias kjøre traktor nedover. Jaja... etterpå stikker vi på butikken, før vi tusler hjem igjen. Må vaske uhorvelig mye klær i dag og, samt legge sammen det som allerede henger oppe. Bør lage et bryllupskort i dag også, men må vente til lillesøs har sjekka størrelsen på gavekortet som skal være med...
I kveld skal jeg på PulsSpinn, det er skikkelig tøff og herlig trening det! [:D] Også er det jo GREY'S i kveld!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ha en flott dag alle sammen! [:)]

Hei hei jenter!

Da sitter jeg inne igjen. Hvorfor? Jo fordi jeg må amme hele tiden[8D][8D] Kjennes ut som om feberen er på vei tilbake så jippi for fler infeksjoner - får jeg det så tror jeg ammingen er over. MEN har egentlig bestemt meg for å prøve til hun er 6 uker (halveis nå) men føles så bortkastet når man ikke har nok melk, føler jo ikke at jeg har NOE melk i det hele tatt jo! [8|] Pumper jeg kommer det kanskje 10 ml eller noe, men det må jo komme mer sånn som jeg ammer hele tiden??? Hem! Så sover hun jo selvfølgelig 8 timer om natten (jada skal jo ikke klage på det) men jeg klarer jo ikke å våkne av vekkeklokka for å amme på natta, så da får jeg ikke gjort noe der for å øke produksjonen! Jaja...

Ha en fin dag jenter

Jeg får ikke lov av  jordmor å trene pulsspinning mer[>:] Var visst ikke bra å drive med trening hvor pulsen var så høy når man var gravid. Og det var jo noen av favoritt timene mine....

Ellers sier jeg kun: 05:53

Og N som har sovet til nærmere ni hele ferien. Jeg sjekket ikke klokka engang jeg og fikk sjokk da jeg etter en stund oppdaget hvor tidlig det var. Så han ble levert småtrøtt i bhg kl 08, og jeg dro hjem og sov.

Er dessuten sur på gubben uten grunn og det er jo herlig når vi har ferie sammen. Jeg trenger venninnetid men han flyr jo hele tiden[:@]

Dessuten gruer jeg meg til i ettermiddag med en trøtt og sur Nicholas.

Tulla fikk seg noen timer i bhg idag, og det tror jeg hun trengte. Starter egentlig ikke før torsdag, men fikk komme litt.
Så jeg gikk med henne i bhg, så videre til sentrum her. Ble en gåtur på nesten 4km.
Så slo jeg på stortromma og kjøpte meg 2 t-skjorter sånne vanlige, treningstights og kortarmet til. Så no blir jeg sprek ja. Var veldig usikker på tightsen da pga jeg har en del vekt, men kjøpt er kjøpt.
Føler meg enormt sprek altså. Sitter her og har lyst på en sykkeltur av alle ting hehe

skikkelig daffedag... og det er såååå godt[:D][:D][:D]

sovna rundt halv 12 i går og ble vekt rundt 6 i dag[8|] det er 2t for lite for meg, men ungene i bhg og sfo har gjort godt kjenner jeg. det er faktisk ikke barebare å ha ferie!!!

nå spiser jeg is[:D]

Godt å høre (missforstå meg rett[;)]) at det ikke bare er meg som har sure dager!!![8D][8D][:D]

hehe.. jaja.. kommet seg nå. Godt når gubben kom seg i jobb igjen og jeg fikk litt ro i stuen. Nå venter jeg bare på at mini kan gå i bhg om to uker.. velkommen kjedelige hverdag sier bare jeg!!![:D][:D][:D][:D]

Suki: ja tydelig sliten og trøtt etter altfor mye ferie og lite bhgtid. Da er det tøft å komme i gang igjen. Og det er fullt lovlig å være trøtt og sliten men trenger han være så jævla sur?? Blir spennende å se hvordan han er i dag etter lang dag og våken 3timer tidligere enn i går.

Kaster N i bilen rett fra bhg og drar til vennepar vi. Skal grille og kose oss mens barna leker i hagen der. Er ca 40 min å kjøre dit så da får N ta seg en høneblund for at det skl bli koselig i kveld altså.

Ellers er humøret til sure-Looeny bedre etter trening og sambokos. Har dessuten endelig fått tømt en bod med masse dritt etter sambo's psycho x. Broren hennes henter det snart fordi hun klarer visst ikke det selv....

Je je hjelper på humøret med to dager med trening på rad, også kanskje to økter i morgen[:)][:)]

Lite å fortelle om, bare innom for å si hei[:D] 

Vi har spist lunsj (nystekte boller, nam nam!) hos bestis og jenta hennes. Etterpå dro vi hjem igjen, la minstefjerten og tok meg av haugen med klær. Nå er skittendunken nesten tom! [:D][:D]
Ellers er det oppladning til martna i morgen. Ungene gleder seg STORT, til og med Tobias går her og snakker om togkarusellen han skal ta, enda han ikke aner hva det dreier seg om, hehe! [:)]
Snart skal jeg på PulsSpinn - bare sånn for å gni det skikkelig inn hos Looney! [;)] Neida, jeg skjønner jo hvorfor du ikke får delta på det lengre, og jeg skjønner at du ikke liker at du ikke får delta. Men vanlig spinning går jo greit! [:)]

Jeps, Skrållan. Vanlig spinning går jo greit.

Hjemme fra kos grilling. Nå skal jeg sløve....

Back
Topp