å herregud fødeavd

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hu henger jo i hele tanga jo, trudde virkelig ikke de dro så sinnsykt trudde de dro veldig forsiktig jeg men hu henger jo hele vekta si på jo. sjokka jeg

Har sett verre og... Både med tang og sugekopp. En jordmor som står oppå magen til den gravide, trykker nedover sammen med mora og ria og legen som haler og drar i enden. Fælt.

Labambie skrev:
Har sett verre og... Både med tang og sugekopp. En jordmor som står oppå magen til den gravide, trykker nedover sammen med mora og ria og legen som haler og drar i enden. Fælt.

å herregud. rart at babyen ikke blir skada i nakken sin og hode når de drar så mye i hode på babyen

ja, fy som hun dro. går det an å dra hode ut av "ledd" på en måte? ha ha, sikkert teit spørsmål men....

*Frk.Mamma skrev:

Labambie skrev:

å herregud. rart at babyen ikke blir skada i nakken sin og hode når de drar så mye i hode på babyen

Veldig mange av disse barna trenger hjelp av kiropraktor e.l i ettertid... Favorittsider, kolikk og sånne ting kan fort bli problem.

var da bare barnemat det der i forhold til da jeg fikk guttungen
Da hadde jeg 2 som sto og dro og 2 som nesten sto å hoppet oppe på magen for å få guttungen fortest mulig ut

en lege lå oppå meg mens 2 jordmødre dro når jeg fikk første. ble brukt vakuum på henne
så jeg ble ikke overrasket over det på tv

Samboeren min holdt på å daue når vi fikk første jenten, hun måtte bli tatt med vakum. Mannlig lege som drog alt han kunne, mannen ristet for han tok sånn i.. Ikke vakkert syn nei..

til meg holdt to fast/ opp beina, mens legen dro vakuum... Min bælfeite gravidkropp på 136 kilo ble dratt nesten ut av senga, og da etter en sugekoppen som satt på minis hode... Det er HELT utrolig at de tåler den påkjenninga..... Såe den tangforløsninga på tv var ikke så heftig egentlig, virka som hu var full av epidural ellers hadde hu vel laga litt mere lyd for å si det sånn...

Hehe, min lille ble tatt med sugekopp og legen stod på gulvet med en fot på senga og lå nesten i 90 grader bakover mens hun dro. Helt horribelt.. Klarer nesten ikke se på sånt!! Rart at ikke hodet faller av!

Jeg lurte på hvorfor de ikke prøvde vakuum først, men var mulig barnet var for langt oppe for det.

Første her ble tatt med sugekopp og synes ikke det var dramatisk i det hele tatt. bare at legen dro og to pleiere holdt beina mine hardt fast bakover. Kan ikke huske han dro så veldig!

Olivia09 skrev:
til meg holdt to fast/ opp beina, mens legen dro vakuum... Min bælfeite gravidkropp på 136 kilo ble dratt nesten ut av senga, og da etter en sugekoppen som satt på minis hode... Det er HELT utrolig at de tåler den påkjenninga..... Såe den tangforløsninga på tv var ikke så heftig egentlig, virka som hu var full av epidural ellers hadde hu vel laga litt mere lyd for å si det sånn...

Jeg hadde null smertelindring, og jeg trodde faktisk jeg skulle dø, evt revnet hele veien ut da guttungen ble tangforløst! 4 stk måtte holde meg nede, mens legen dro! Værste jeg noen gang har vært med på, og kan ikke tenke meg en smerte i verden som er værre!

Back
Topp