*Frk.Mamma
Gift med forumet
hu henger jo i hele tanga jo, trudde virkelig ikke de dro så sinnsykt trudde de dro veldig forsiktig jeg men hu henger jo hele vekta si på jo. sjokka jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett verre og... Både med tang og sugekopp. En jordmor som står oppå magen til den gravide, trykker nedover sammen med mora og ria og legen som haler og drar i enden. Fælt.Labambie skrev:
*Frk.Mamma skrev:
Har sett verre og... Både med tang og sugekopp. En jordmor som står oppå magen til den gravide, trykker nedover sammen med mora og ria og legen som haler og drar i enden. Fælt.Labambie skrev:
å herregud. rart at babyen ikke blir skada i nakken sin og hode når de drar så mye i hode på babyen
til meg holdt to fast/ opp beina, mens legen dro vakuum... Min bælfeite gravidkropp på 136 kilo ble dratt nesten ut av senga, og da etter en sugekoppen som satt på minis hode... Det er HELT utrolig at de tåler den påkjenninga..... Såe den tangforløsninga på tv var ikke så heftig egentlig, virka som hu var full av epidural ellers hadde hu vel laga litt mere lyd for å si det sånn...Olivia09 skrev: