å herlighet!

sukkerspin

Forelsket i forumet
jeg hodlt på å få sjokk.. vi satt i kirken midt under møte begyner frøkena å nyeså å hoste noe siiiiiiinnsykt...
så jg tenkte det er sikkert fordi det er så mye nye lukter å anderledes luft så jg tok henne meg ut,, mn det ga seg pokker ikke-. så jg tok hu md inn på do å masserte hu på nesa.. da kom det en serriøs nys å eb busemann på størelse med en å en halv ert!...[:'(]

holdt på å få sjokk jg.. ikke rart snuppa nøys å kke var fornøyd:P
ble kvitt den var alt bra å hun sovnet:P

måtte bare få det ut..:P kjenner jg er i småsjokk enda:P

ORIGINAL: mamma87

oi..hehe!har dere hatt dåp eller?[:)]

neida men vi går vanligvis i kirken hver søndag:P
skal ha dåp neste søndag, men tenkte dret var greit å få vært der å hilst på en gang før vi dro med masse familie i tillegg så ikke det ble så veldigmye for snuppa:P

ORIGINAL: scrappycat

Hehe! [:D][:D] Tenker det var godt for frøkna di å kvitte seg med den busa ja[:)]
Vilde har også hatt noen sånne på besøk, og av og til har jeg pirka dem ut med en q-tips når de har vært "nærme" nok til åpninga. Kvalme greier![:'(] De er jo som våre på størrelsen[8D]

jeg holdt på å dette i gulve jeg når jeg så den.. hadde ikke noe å ta den med heller[:'(] så måtte bruke fingra å få tatt den før den stakk inn igjen.. ææææsj..

Å ja, kjenner til de busemennene der ja!

Med Julia så kommer det en slik annenhver morgen omtrent. Vi hører det surkler i nesen hennes om morgenen så vi bruker litt saltvann i nesen så hun nyser den ut og da står vi klar med noe å ta den med [:)]

Det er som regel greit å ha en liten babyvaskeklut i lomma uansett hvor en er til å tørke gulp, sikkel og andre godsaker med! [:D]

sant Tweak.. hadde papir å tørke den med mn måtte løissom få ta i den..å da måtte fingern til.. blæææ...

på skattejakt Nåssåbjønn:P *grøss*:P:D

Back
Topp