å gråte etter fødsel

rai

Elsker forumet
Er det mange av dere som gråter mye nå??Jeg er blitt så SYKTpå grineren etter dagen barseltårene kom(det var presis samtidig som melka kom)[:D]
Jeg har blitt slik at bare jeg ser på sambo så tenker jeg hvor utrolig bra han er og tårene triller som bare det!!!!!HELT sinnsykt ,har blitt 1000 ganger mer forelsket i han np enn før og det tar helt av med tårer til tider[:D][:D][:D][:D]
Håper det er flere som gråter en det.føler meg HELT BANAN!!!!![8|][8|]

Ja gråt masse på sykehuset, har bare hatt 2 slike dager hjemme.

Hadde da sånn frå dag 3 .. og noken dager etter :-) Skulle absolutt ingenting til for att eg grein!! Alt var gledestårer då!! :-)

Sist kom barseltårene med melka ja..hehe..grein en hel dag på sykehuset[8D]

Denne gangen kom de ikke før forrige uke, tror jeg grein i 3 dager i strekk. For ALT tenkelig. Det var glede og fortvilelsestårer omhverandre! Nå har det heldigvis gitt seg, for det er tøft altså[&:]

Jeg merket ikke noe mens jeg lå på barsel eller den første tiden hjemme. NÅ, derimot! Off, griner for den minste ting, virker som det er slike hormonbomber som blir kastet over meg!
Satt i sofaen igår, og plutselig ble jeg kjempelei meg, tårene trillet godt og lenge - og stakkars sambo skjønte jo ingenting! Visste ikke hvorfor jeg gråt, men plutselig var alt gale - samtidig som jeg følte meg som verdens heldigste!

DISSE HORMONENE ER TRAVLE!!![:'(]

[:D]Godt å høre[:D]
Her er det slik at jo mer jeg griner jo mer renner det av melk,er nesten litt fortvilet her(er LYKKELIG for at jeg er et meieri men jeg har ikke mer topper og hun får ikke unna alt...[:D])
Skal sies at det kommer seg dag for dag,er ikke trist bare sååååå følsom!!!Ser på mannen og bare eeeeeelsker ham mer enn noe ,så ser jeg Eirun og griner enda mer og så han søte hundetassen da[:D][:D][:D][:D][:D]

Nå skal jeg ut å kjøpe meg PUMPE!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp