å donere sine egg! *link*

x1xBitzyh

Forumet er livet
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=537217

Jeg synes faktisk ikke at det var helt dumt! hadde jeg fått 70 000 kr for å donere noen av eggene mine så hadde jeg nok gjort det... det er jo nesten det samme jeg får i stipend i året!![&:] (og med tanken på at noen kunne bli lykkelige er bare positivt det og synes jeg...!)

Kunne dere gjort noe slikt i en økonomikrise?

Hadde nok ikke gitt de til hvem som helst,men var det noen jeg kjente/bekjente eller noen i familien som hadde vanskeligheter med å få barn hadde jeg lett gitt fra meg egg[;)]

Vet ikke helt jeg, tror jeg ville hatt noe kontroll på hvor eggene mine havner da,
så mine barn ikke risikerer å bli sammen med sine halvsøsken en gang i framtiden?[8|]
Men jeg slipper nok å vurdere det engang, siden jeg er diabetiker er det vel tvilsomt at noen vil ha mine egg[;)]

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

Hadde nok ikke gitt de til hvem som helst,men var det noen jeg kjente/bekjente eller noen i familien som hadde vanskeligheter med å få barn hadde jeg lett gitt fra meg egg[;)]

når jeg tenker på pengene så ja.. men jeg hadde ikke klart det, det blir jo nesten det samme som at jeg skulle gått med barnet selv og gitt det fra meg etter 9 mnd.. det er jo mitt egg bare at en annen bærer det frem og beholder det etterpå[&:] Tror jeg hadde gått å tenkt på det barnet resten av livet, følt det hadde vært en del av meg..[&o]

jeg hadde lett gjort det for 70 000 kr!!!

Jeg hadde IKKE gjort det! Jeg er imot både egg og sæd-donasjon. Ville aldri risikere at mine barn kunne bli sammen med sine halvsøsken uten å vite det, og ville heller ikke like å ha et barn der ute som jeg ikke kan følge opp...

ORIGINAL: Trikken

Jeg hadde IKKE gjort det! Jeg er imot både egg og sæd-donasjon. Ville aldri risikere at mine barn kunne bli sammen med sine halvsøsken uten å vite det, og ville heller ikke like å ha et barn der ute som jeg ikke kan følge opp...

Jeg hadde nok gjort det for så mye penger ja...Tenker ikke på det som "mitt Barn" da,for jeg mener at det er ikke det...Hvem vet om det egget hadde blitt til noe i det hele tatt?[8|]
Tenker heller ikke på det som at mine barn hadde kanskje fått "halvsøsken" for da måtte jeg eller pappaen fått ny baby med noen andre,ikke donert bort egg/sæd bare...Det blir noe annet...

Back
Topp