å det spreller og spreller

TeaCup

Gift med forumet
inni magen min[:D] for en herlig følelse og det blir liksom bare kraftigere for hver dag som går[:)]

Men nå må jeg nesten dele den største opplevelsen hittil med dere[8D]
Da jeg la meg i går la jeg begge hendene på magen for å kjenne litt, og tror ikke dere at minien sparker så kraftig at jeg kjente det i handa? To ganger[:D] Jeg ble først sjokkert, hadde ikke regnet med det på noen uker enda, men ble veldig glad da det virkellig gikk opp for meg[:D]

Så nå er det bare å prøve på å få det til å klaffe sånn at pappan og får kjenne det[:)]

åååååååååååå så koseli.
Gleder meg til jeg begynner å kjenne ordetlige spark fra den lille..
det er jo bare HERLIGT [;)]

Hærlig daaa[:D] Jordmoren min sa det kunne ta litt tid for meg før eg kjennte noe pga morkaken min låg foran!! Men vet dere ca NÅR d kan ca vær? hehe
Føler eg kan AVÅTIL kjenne noe som sparker! Veldig svakt! Men kjenner dere liv hver dag eller av og til?

Så gøy og kjenne. Gleder meg!!!! [:)] Sist kjente jeg det i uke 18-19.

Er så fantastisk følelse.. kjenner litt bevegelse noen ganger, ikke noe dagelig enda [:D] Bare å kose seg med de små sparkene for det er jo bare en opplevelse en har en kort tid i livet... ubeskrivlig....

Å så herlig [:D] Litt misunnelig kjenner jeg.. Har såvidt kjent lette sommerfugler vinger enda... Men regner med at det kommer seg etterhvert [:)]

Jeg kjenner noe/noen som sparker/bobler nederst i magen. Kan det være babyen eller er det mest sannsynlig luftbobler?Kjent det i noen dager nå.
Liker å tro at det er babyen som sparker ;)

Så herlig!! kjente du det virkelig utenpå?? Så spennende!! Så er det sikker ikke lenge igjen til meg heller...... <3

Så herlig[:D]kjenner d veldig godt her oxo,og sambo har kjent spark allerede når han hadde hånden på magen

ååå så gøy :D nå blir jeg misunnelig... har ikke kjent noe ennå :(

heeeerlig

Back
Topp