Fuglen
Elsker forumet
Nå er jeg oppgitt! Jeg har tydeligvis ikke byttet abonnement før, for det er ikke enkelt! Jeg vil gjerne ha et abonnement som gjelder fra 1. juni, det er da jeg har avsluttet mitt nåværende abonnement. Sa til Tele2 at jeg ønsket et abonnement fra dem fra denne datoen, men de sa at jeg måtte bestille det mellom 10 og 14 dager i forveien for å få abonnementet til denne datoen. MEN det kunne hende det gikk fortere enn 10 dager eller to lengre tid. DVS. om abonnementet ordner seg fortere, feks 29. mai, må jeg betale fastpris (199,-) for mai i tillegg til juni. Eller hvis det tar lengre tid, så blir jeg sittende uten telefon noen dager i juni, da mitt nåværende abonnement er ferdig 1. juni (kunne hatt det lengre selfvøleglig, men har jeg det en eller to dager ut i juni, så må jeg betale 249,- for hele måneden og så betale månedsprisen for Tele2). Noen som har en fornuftig løsning på dette??? Evt. vet om andre mobiloperatører er litt greiere å bytte litt?
--------------------------------------------------------------
Oppdatert: jeg har bestemt meg for tele2!
------------------------------------------------------------------------
Dere som har abonnement med inkluderte SMS (feks Ludo rød, Tele2 fastpris 199,-, OneCall folkepakka eller Chess on time), belastes dere ekstra for saldo SMS til banken eller trekkes dette fra de inkluderte ringeminuttene?
Skal bytte abonnement til en av de overnevnte, men syns tilbudene er så like at jeg ikke greier bestemme meg for hva som er "best". Har regnet ut på telepriser.no at disse fire abonnementene er de som lønner seg for meg.
Noen som har noen anbefalinger om hva som lønner seg, ikke lønner seg?
--------------------------------------------------------------
Oppdatert: jeg har bestemt meg for tele2!
------------------------------------------------------------------------
Dere som har abonnement med inkluderte SMS (feks Ludo rød, Tele2 fastpris 199,-, OneCall folkepakka eller Chess on time), belastes dere ekstra for saldo SMS til banken eller trekkes dette fra de inkluderte ringeminuttene?
Skal bytte abonnement til en av de overnevnte, men syns tilbudene er så like at jeg ikke greier bestemme meg for hva som er "best". Har regnet ut på telepriser.no at disse fire abonnementene er de som lønner seg for meg.
Noen som har noen anbefalinger om hva som lønner seg, ikke lønner seg?