å bli lett lei seg.......

pupple

Forumet er livet
så lita skriver Constanse blir det.. føler småen og tar lettere til tårer om dagen, er der fler[:-][:-][:-][:-][:-]

og han liker svært dårlig om noen leker voldsomt for tida, blir redd lett nå.. ikke om de tuller og brøler, men knuffing tåler han ikke. da kommer han hylende med ett, tar ikke igjen.
men gjør noen sånt med han tar han det ut på søstera på nøyaktig samme måte noen timer etter.. så samme greia i sommer.

men han finner vel ut a det.. ene kompisen ypper litt til å lekesloss, så derfor har han ikke lyst å leke med han lenger..

Jeg tror ikke det er noe mer gråting enn vanlig her egentlig, det svinger vel litt. Har jo aldri vært verdens tøffeste jenta mi, men jeg tror ikke hun gråter mer enn andre, gråtingen tror jeg fortsatt er mest sånn prøve-å-få-viljen-min gråt her.[8D]

Hun har i det siste begynt å snakke om en gutt i barnehagen som ikke er snill mot henne da.[&o] Hun sier han slår og dytter henne. Hun har nevnt det før, og i kveld begynte hun å snakke om han gutten igjen, og da sa hun at han gjorde det hele tiden.[&:] Jeg spurte om hun hadde sagt i fra til de voksne, men nei, det turte hun ikke. Så dette må vi selvsagt snakke med dem i barnehagen om. Det er sambo som leverer mest for tiden, og han sier at hun ikke vil at han skal gå igjen når hun leveres for tiden, det kan jo selvsagt være en sammenheng?[8|]

det kan være en sammenheng ja! dere får si fra så de voksne kan luske litt[;)]

noen ganger er det jo ment som lek og, sånn småknuff, som gutten jeg nevnte.. jeg har sett han gjør det, skikkelig åpenlyst og med DET gliset, prøver å stikke.. og min blir sur, ikke gjør deeeeet! Han vil jo ha min til å løpe etter å herje, men dengang ei[8D]

men han begynner å hyyyyyyyyyyyylvræle lett for tida.... som på søndag kom han skrikende for ei jente var SINT på han.. fullstendig knust.. ho er et år eldre å kan være veldig dominerende. men hadde ikke slått eller noe anna greier.. men han fikk fullstendig hetta.. jeg ble jo heilt [8|] og pappan te denn jenta fikk dårlig samvittighet[:D] skakke være lett[8D]

Back
Topp