å bestille veggord her...

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
http://foto1.mystore.no/

Er dere fornøyde med disse??? er det greit størrelse på de eller er de små?

Jeg er veldig fornøyd!! Du kan velge størrelse selv! Har både små og store!! [:)]
Eneste negative er at man må betale ganske mye frakt til så lette ting! Men de leverer veldig kjapt!!

Jeg har bestilt der flere ganger.
Første gangen opplevde jeg kvaliteten som god, mens andre gangen hadde de brukt en annen type vinyl som rett og slett ikke var så enkel hvis veggen ikke var helt slett. den var på en måte for stiv til å kunne legge i kanter på panel, fliser eller annen ujevn underlag og selv når jeg la det på helt rette flater så datt noen av bokstavene av etter kort tid

Jeg har vært superfornøyd med alle vi har kjøpt derfra! Syns prisen er suuuper jeg[:)]

Superfornøyd[:D] Det at frakta er litt dyr bryr jeg meg ikke om lenger. Har bestilt derfra for 3.gang nå og regner med jeg har de i morgen[:D]

Så bra[:)] da får jeg vell bare bestille jeg og[:D]

ja fornøyd.... men måtte kaste det ene, fikk det ikke på veggen... men sikkert min feil

Kan man feste disse på tapet?

jeg er veldig fornyd med bestillingen jeg gjorde. Brukt mine på panel og slett vegg[:D][:D] dyr porto for veldig lette greier men men

kan jeg få se bilde av di dere har ???

Har mine på bloggen!! En i trappeoppgangen 3 på senger 1 på kjøkken og en på et skap [:)]

Back
Topp