Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Av litt sånn "prinsipp sak" reiser jeg kun med SAS når jeg reiser med baby/barn pga servicen.. MEN fordi det var en sinnsyk prisforskjell og en mye bedre tidspunkt med Norwegian, så er det det jeg flyr til England nå... Og så var det noe om prampack, og ødelagte vogner og norwegian som IKKE er gode på service og kundebhandling... Ødelagt vogn til ei hele tre ganger!! [:o]
Tror faktisk jeg skal printe ut en lapp og lime på posen vogna sendes i :
Please handle this with cation, Please do not break my pram beacuse of rough handling
[8|] *livredd for vogna mi*
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: KathMor
Av litt sånn "prinsipp sak" reiser jeg kun med SAS når jeg reiser med baby/barn pga servicen.. MEN fordi det var en sinnsyk prisforskjell og en mye bedre tidspunkt med Norwegian, så er det det jeg flyr til England nå... Og så var det noe om prampack, og ødelagte vogner og norwegian som IKKE er gode på service og kundebhandling... Ødelagt vogn til ei hele tre ganger!! [:o]
Tror faktisk jeg skal printe ut en lapp og lime på posen vogna sendes i :
Please handle this with cation, Please do not break my pram beacuse of rough handling
[8|] *livredd for vogna mi*
ja, hvorfor ikke gjøre det? En STOR lappe! [;)]