åånei!!

Lillemo

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Vi har akkurat kjøpt nytt gulvteppe (type langhåret) til nyhuset, og Gubben skulle absolutt prøve det i leiligheten. Hva skjer? JODA, jeg klarer å velte ølboksen som stod på borden, boksen landet oppå teppet, og det er så jævla typisk!! [:@][:@]
Hvordan får jeg bort lukta av teppet nå? Har aldri sølt noe på tepper før, så jeg aner ikke [&:]

Usjda, så kjipt.. Er desverre ikke veldig inne på rengjøring av tepper, men holder tråden oppe!

Noen som vet om potetmel tar lukta? Vet det tar fuktigheten, men hva med lukt? Det er jo den som er værst [&:]

ORIGINAL: Puskinella

Noen som vet om potetmel tar lukta? Vet det tar fuktigheten, men hva med lukt? Det er jo den som er værst [&:]

Hvis det tåler vann sitter ikke lukta av øl så lenge hvis du får skylt det ordentlig når du nettopp har sølt

ORIGINAL: Pogo

ORIGINAL: Puskinella

Hvis det tåler vann sitter ikke lukta av øl så lenge hvis du får skylt det ordentlig når du nettopp har sølt

Har tatt en bøtte med såpevann (regner med at teppet tåler det, så dyrt som det var) og bløtet det opp, og så har jeg tørket med en tørr klut etterpå. Håper det hjelper, er ikke noe særlig å ha den der øllukta i stua...

ring omo direkte eller no..hehe:)

Back
Topp