ååh..

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Veit ikke hva jeg skal gjøre...[:(] Hadde skikkelig angst da jeg gikk gravid. Har slitt med panikk angst i mange år og jeg trodde det skulle bli bedre når jeg gikk gravid og i allefall etter, men nå er det jo nesten værre enn noen gang.[:(][:(] Er så redd for å svime av/ dø og miste sønnen min at jeg holder på å bli gal..! Og det hjelper ikke at jeg føler meg skikkelig svimmel hele tiden heller...[:(][:(] Er jo så ille at jeg ikke tør å gå ut på trilletur eller gå på butikken.[:o][:(]
 
*måtte bare lufte meg litt*[:(]
 
åh.. i dag har jeg klart å gå tur og i tillegg vært på butikken (hadde med meg sambo) men alikevel. Er så stolt.[:)] Håper jeg snart bare kan klare ting aleine.[8|]
 
ORIGINAL: *ZimZum*

åh.. i dag har jeg klart å gå tur og i tillegg vært på butikken (hadde med meg sambo) men alikevel. Er så stolt.[:)] Håper jeg snart bare kan klare ting aleine.[8|]

kjempe flott
jeg vil anbefalle deg å enten snakke med lege eller hs og kansje få hjelp av en psykolog for deg og familien s skyld
lykke til
klem
 
ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: *ZimZum*

åh.. i dag har jeg klart å gå tur og i tillegg vært på butikken (hadde med meg sambo) men alikevel. Er så stolt.[:)] Håper jeg snart bare kan klare ting aleine.[8|]

kjempe flott
jeg vil anbefalle deg å enten snakke med lege eller hs og kansje få hjelp av en psykolog for deg og familien s skyld
lykke til
klem
  Har tenkt til det. Skal ta det opp med Hs og lege når jeg skal på 6 ukers kontrollen. Orker ikke gå sånn lenger jeg.[&o][:)]
 
Så flott å høre at du klarte å gå til butikken[:D][:D]
Har all grunn til å være stolt av deg selv[:D]

Ville også anbefale deg å snakke med lege/hs
 
jeg har også slitt med panikk angst i mange år (8)
var fin under graviditeten, heldigvis, gikk over all forventning, har gått greit en god stund etter angelica ble født også men nå er jeg begynt å bli veldig engstelig igjen.
redd for å besvime/død. veldig engstelig for å være alene hjemme. og generelt gjøre ting alene. (selv om jeg har angelica der) og sambo må jo på jobb. ikke noe kjekt i det hele tatt.
har begynt til ny psykolog nå og håper det skal hjelpe meg litt på vei. men det tar jo sånn tid. og jeg har så vanskelig for å eksponere meg for jeg er så sinnsykt redd for angsten. også redd for å miste angelica pga jeg sliter med nervene, selv om sambo er helt frisk. jeg vet jo inderst inne at jeg ikke gjør det, men likevel.
 
sendr deg en klem og vet hvordan du har det.
du har all grunn til å være kjempestolt når du har klart å gå tur og på butikken:) kjempe bra
 
ORIGINAL: skytte81

jeg har også slitt med panikk angst i mange år (8)
var fin under graviditeten, heldigvis, gikk over all forventning, har gått greit en god stund etter angelica ble født også men nå er jeg begynt å bli veldig engstelig igjen.
redd for å besvime/død. veldig engstelig for å være alene hjemme. og generelt gjøre ting alene. (selv om jeg har angelica der) og sambo må jo på jobb. ikke noe kjekt i det hele tatt.
har begynt til ny psykolog nå og håper det skal hjelpe meg litt på vei. men det tar jo sånn tid. og jeg har så vanskelig for å eksponere meg for jeg er så sinnsykt redd for angsten. også redd for å miste angelica pga jeg sliter med nervene, selv om sambo er helt frisk. jeg vet jo inderst inne at jeg ikke gjør det, men likevel.

sendr deg en klem og vet hvordan du har det.
du har all grunn til å være kjempestolt når du har klart å gå tur og på butikken:) kjempe bra

 
Har det akkurat som deg.[&o] Gikk til psykolog en stund jeg også et år og følte meg fin, men så fikk jeg et tilbakefall og så til de grader. Ble jo værre enn før jeg begynte der. Så nå må jeg søke hjelp igjen, for jeg nekter å gå sånn å la angsten styre livet mitt.[:'(]
 
*klem til deg også*
 
Back
Topp