ååh...

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Sitter og ser på forskjellige jobber,etter som jeg går på dag penger(ikke no for meg og sitte i ro hjemme),har lyst og jobbe,men tenker at hvem som vil ha en person som bare kan jobbe i noen mnd før det er ut i permisjon? Har jo i bak handa at jeg kan kjøre taxi når jeg vil,men har lyst på en jobb i butikk,og røre litt mer på meg. Hva skal jeg gjøre da?

Ikke lett det derre der:/ Du kan ikke høre litt med NAV? Hva slags rettigheter du har? Andre tips og triks. Er enig med deg at det er godt med en jobb hvor man får beveget seg, jeg har det. Men min jobb fører ofte til myyyye stress. Så viktig at du ikke velger noe som du ikke klarer å drive på med. Taxi kjøring kan vel ende opp i natte vakter? Og det er jo ikke så bra for oss gravide. Ønsker deg lykke til i jobb søkinga, er sikkert masse der ute som passer for deg:)

Skal på møte med nav i neste uke,de vil sette med på en praksis plass. taxi er avogtil myyye stress og man sitter jo på rompa heele tiden,noe som fører til en litt for stor rumpe :p men masse nattevakter og der man må være våken i nesten et døgn,så er jo ikke noe å satse på,men er jo en jobb da.

Back
Topp