ååh så gøy!!

Veron

Glad i forumet
Fant ut igår at en veninne av meg er gravid, sa ikke til henne at jeg også er det. Er kun noen få dager mellom treminene våres.
Gleder meg til og fortelle det til henne <3

Noen andre som har opplevd dette?
 
Fikk nett vite at en veldig god venninne var gravid, men at hun hadde mistet i SA!
Det var veldig trist for det hadde jo vært perfekt! Hadde vært et par uker mellom oss da...

Hun vet ikke at jeg er gravid, så nå synes jeg jo at det er litt vanskelig å fortelle det!
 
Min bestevenninne har termin i februar, men to uker senere. :D
 
Bestevenninna mi prøver på å bli gravid, så jeg håper virkelig at det har klaffet for dem. Dersom ikke kan det bli litt vanskelig å fortelle at jeg er gravid igjen.
 
Så gøy!
 
Så moro :D Søsteren min ( egentlig kusinen min) har termin i mnd skifte november/desember :)
 
Jeg har to venninner som har termin i januar:) synes det er kjempe morro:) gleder meg til å gå gravide med de, og i permisjon sammen med de:)
 
Ei jeg jobber med har termin ca 2 uker etter meg. Veldig koselig å ha noen å snakke med. Det kjedelige er at vi jobber i en liten bedrift. Så 2 permisjoner samtidig vil de merke godt.
 
Jeg og min beste venninne fikk en gutt hver med en ukes mellomrom sist.
 
Sist gang hadde en kollega og jeg termin med kun en dag i mellom:) Jeg fødte 3 dager før termin og hun 10 dager over… ;)
 
Back
Topp