ååh ENDELIG.

Tina pusen

Gift med forumet
i Dag skal jegå lillemor ENDELIG Hjemetterå ha vært en uke hos mine foreldre.

Sambo Har vært på LAN Så jeg ville ikke kjede meg hjemme :P

Men har jo ikke hatt det noe koselig her :(Pappa bare drikker å vil små krangle, kverulere osv på ALT, Åikke har jeg fått så mye hjelp medvesla heller, som jeg ville ha fått med sambo.

Så her har det vært en veldg hormonell, hissig, stressa og slitsom uke.
Skal bli kjempe godt å komme seg hjem til egen seng, tv Mat, MANN!

Hvordan har vinterferien DIN Vært da? :D

Jeg og har problemer med en mor som drikker litt for ofte, men har gjort det klinkende klart for henne at vist hun vil ha besøk av datteren min så får hun holde seg edru mens vi er der!
Kan tenke meg det blir godt å komme hjem igjen :)

Jeg og har problemer med en mor som drikker litt for ofte, men har gjort det klinkende klart for henne at vist hun vil ha besøk av datteren min så får hun holde seg edru mens vi er der!
Kan tenke meg det blir godt å komme hjem igjen :)

Her er det pappa som drikker. Mamma går på for mye medesiner så ho tørr ikke å røre noe.
Åsså røyker dem jo omtren 30/40 sigaretter om dagen, så er ikke akkuratt blomster det lukter her.

ÅÅååå glede seg til å komme hjem å dusje å få vekk den lukta fra ALT.

Pappa har vært sånn i alle år, å nekte han å drikke da kan man bare droppe å komme harn sagt.

Her er det pappa som drikker. Mamma går på for mye medesiner så ho tørr ikke å røre noe.
Åsså røyker dem jo omtren 30/40 sigaretter om dagen, så er ikke akkuratt blomster det lukter her.

ÅÅååå glede seg til å komme hjem å dusje å få vekk den lukta fra ALT.

Pappa har vært sånn i alle år, å nekte han å drikke da kan man bare droppe å komme harn sagt.

Uff,så dumt å ha det sånn..
Tenker at da ville jeg heller droppa å komme hvis det er holdningen hans.
Men så er han jo pappan din da..
Det med røyking syns jeg er veldig vanskelig for man kan jo ikke be folk la vær å røyke i eget hjem.
Men jeg unngikk faktisk å besøke ei jeg kjenner første året med junior fordi jeg vet hun røyker inne. Høres kanskje teit ut,men jeg ville ikke utsette ungen min for det,syns det er ubehagelig nok selv. Og kan jo som sagt ikke be henne la vær heller. Heldigvis kan vi snakke sammen og hun hadde full forståelse for at tiden ikke strekker til når man har små. Følte meg teit allikevel da.

Hørtes ikke ut som det ekkeste uka nej. Kos deg hjemme med mannen du:)

hjemme DEILIIIIIIG!!!
Vært skikkelig vanskelig å legge snuppa mens vi har vært der oppe. Mens her så bar pappa hennes henne rett i seng i sta å borte ble hun gitt <3

Mamma og pappa røyker kunn på kjøkkenet, å Kunn ute om sommern men en merker det jo, å med 6 røytende katter i tilegg så blir jo begre litt fullt til tider ;)

Men nå skal jeg bare kose meg å nyte selskapet av min kjære, i morgen har vi fått pass så vi skal på kino sammen <3

Back
Topp