åå uff dette er sikkert teit

*Kolibri*

Forumet er livet
men nå er jeg blitt syk, så har bodd på soverommet i hele dag..sambo har vært hjemme med lillegutt og vesla har vært i bhg. Nå er svigermor her på besøk og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke er der med barna..at ikke lillegutt får trøst av mammaen sin i dag[:(]

Finnes det noen trøstende ord her?

skjønner godt at du har det kjipt... men tenk at du må bli frisk og det blir du mye fortere hvis du hviler og ikke stresser ;) lillegutt får den trøsten han trenger og du kommer fort tilbake igjen med masse energi til lek og trøst ;)

Kjære deg..
Først.. God bedring[:)]

Så skal du vel såklart ikke ha dårlig samvittighet for at du er syk.. Barna dine koser seg nok masse med pappaen og bestemoren sin.. Hvil deg, så blir du fortere frisk[;)]

ORIGINAL: aea

skjønner godt at du har det kjipt... men tenk at du må bli frisk og det blir du mye fortere hvis du hviler og ikke stresser ;) lillegutt får den trøsten han trenger og du kommer fort tilbake igjen med masse energi til lek og trøst ;)

sign!:)

Og god bedring!:)

HUff, er ikke moro og være syk når man har to ¨små, bare viktig og huske at man fortsatt er menneskelig (har en tendens til og glemme dt selv iblant[X(]) God bedring kjære du, barna har det nok Flott [:D]

takk, er jammen godt at det ikke er så lytt i denne leiligheten slik at jeg slipper å høre de små hehe
ringte nettopp sambo fra soverommet og ba han si i fra hvis jeg må trøste barna, tror han himler litt med øynene nå men hele mammahjertet mitt vil jo helst passe på ungene og ikke ligge syk her.
*føler meg håpløs*
takk for gode ord[:D]

Back
Topp