åå shitt jenter

en_til_på_vei?

Elsker forumet
ååå shitt jenter.. puppene mine begynner faktisk og bli veldig ømme.. kan ikke ta slik jeg pleier...[8D]

var bare litt tidligere i dag, men nå er dem så hovene at[8D] håpe det er fordi jeg er gravid og får den muligheten

kan dere sende meg masse gode tanker og babystøv... i tillegg.... for nå bare gleder jeg meg helt vilt samtidig som at jeg gruer meg.. for hva hvis ikke det er grunnen[:-]

sender deg masse babystøv og gode tanker,
også krysser jeg fingrene for at du er gravid[:D]

takk snuppa[:D] ruller meg i alle babystøv jeg kan få[:D]

jeg har jo sagt nå i mange dager at du er gravid så nå må du teste snart før jeg  bli gaaaaaal[:D][:D] (nettopp sett 3 episoder av jakten på den 6 sans og dør av nysgjerrighet om jeg har de rette følelsene på deg)[;)]

jaa[;)]

Sender deg alt jeg har av babystøv og håper en spire har klort seg fast,så du forblir her i forumet hos oss[:D][:D]
Håper du får testene i posten i dag,så vi får et svar snart[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lilly28

Sender deg alt jeg har av babystøv og håper en spire har klort seg fast,så du forblir her i forumet hos oss[:D][:D]
Håper du får testene i posten i dag,så vi får et svar snart[:D][:D][:D][:D]

[:D]

Åhhh gikk glipp av denne tråden i går i alt dette styret[:-]
DUUUUU, når mensen ikke har komt enda, så er du vel graviiiiiid
Jeg stemmer for at du er gravid og at du mååå flytte inn hiiit[8D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid asså,kryser fingre å tær for deg her [:D]

Signerer denne jeg...og sender deg i tillegg maaasse babystøv!

tusen takk alle dere søte jentene... blir ganske rørt hvor jeg sitter...
håper så veldig på at testene kommer i dag, men er ikke helt sikker på når posten pleier og kommer per dag jeg[8D] hehe[:)]

men ingen ikm så enda håp

tuusen takk for alle babystøv ruller inn alt babystøv[;)]

Så spennende! Når skal du teste??

så fort jeg får testene i posten tror jeg[:)]

var å sjekket posten nå, men ingen tester hadde kommet.. [&:][:)] vil så gjerne teste nå, men redd for en negativ test da..[&o]

Back
Topp