åå nei

trampe80

Gift med forumet
sitter her og føler meg helt tom innvendig... Fikk telefon fra min sambo, han har nettopp fått vite at hans søster har vert hos legen i dag, og hun har antageligvis fått kreft i magen... skal ta flere tester for å få vite det sikkert...
Hun har tre barn som hun er alene med, hun skulle ha giftet seg forige fredag, men samboeren hennes flytter ut i dag...
De mistet broren sin som 19 åring i drukningsulykke...Den dagen hennes yngse ble født...
Begynner å miste troen på at det finnes rettferdighet her i verden....
Føler meg utilstrekkelig, finnes liksom ikke noe å si....

sender en trøsteklem jeg...

At så mye grusomt kan skje en familie.. fatter det ikke...
Uff dette var ille å høre. Kan ikke gjøre mye annet enn å gi deg en trøstende klem [:(]

krysser fingra for at alt går bra!! trøste klem

sender en trøsteklem og håper alt går bra til slutt.

Vi får krysse fingrene for at det er en godartet svulst, for da er det greit å operere bort og hun er like frisk.

At samboeren hennes flyttet ut når de har planlagt å gifte seg betyr vel enten at de har planlagt bryllup på feil grunnlag (noen gjør det, eller får barn, for å redde forholdet...), eller at han er en dr***sekk?? Eller kanskje det betyr at "den rette" vil komme en dag?

Uansett ønsker jeg henne lykke til videre, og så får du selvsagt en trøsteklem - du trenger det nå!

Huff og huff dette var ikke mye gøy å lese [&o]
Enten får man alt eller ikke noe.
Ønsker dere alle masse lykke til og håper det går bra.

uff. det var utrolig trist å høre.

Men IKKE gi opp håpet.

Klem

så snille dere , tusen takk for alle trøsteklemmene... Skal gi mange videre til min svigerinne.

Back
Topp