åå irriteranes...

sola89

Forelsket i forumet
Fikk brev fra føden at jeg hadde fått time til ul i september.. Samboern min jobber slik at han er 12 dager på jobb å 9 dager hjemme, så har han selvfølgelig jobb periode da, så utrulig kjipt.. Så ringte jeg de å sa at jeg var bortreist da å lurte på om jeg kunne få byttet den, så sa hun damen at de kunne dessverre ikke gjøre det. det var et frivillig tilbud....
Åsså ble liksom samtalen slutt, så nå aner jeg ikke om jeg avbestilte den eller ikke... Fan...

Ring opp igjen og seie at du vil sjekke at timen står der, og så får du få med bilde og heller bestille dere time privat, når mannen din er heime. 

Tenkte på det.. men så tenkte æ e d nåkka vits å fare på dein når vi uansett bir å bestille en ainna time.. Ringte dæm opp no,, ho dama æ prata me va borte i 10 min.. Huff håpe ikkje ho e sur å grinat... e d værste æ veit...

Det som er, at du får dekket den ultralyden i uke 18 då vel? Og den er frivillig men dei anbefaler at man tar den[:)]

Okay dem anbefale dein ja... Ja fikk ikke tak i ho dama æ prata me først. Så må ringe dæm opp tel æ treff på ho dama.. Huff sånne her ting får æ ont i magen av. [&:] Veit du ka en privat ul koste? han mainn min sei at han ska betale d :)

Jeg vil også gått på den ul som du har fått!! For det første så er den jo gratis og så er det i de ukene der at de sette termindato best mulig! [:)] sikkert kjempe koselig med privat ul når mannen din kommer tilbake også da[:)] det kan koste alt fra 500 til 1500 tror jeg.... kommer veldig an på plassen[:)]

Back
Topp