ååårh

Veron

Glad i forumet
Har så lyst og fortelle alle at jeg er gravid!! men er bare 5+1 så vil ikke fortelle det før jeg er 12 uker på veg.

Ble bedt i bursdag igår 30 november, er heldigvis rett over 12 uker på veg da så da kan jeg si det :) hihi

Jeg har det på samme måte ... Disse ukene er de "verste" og leeeengste i hele svangerskapet syns jeg!

Ja, jeg også er sånn. Selv om jeg jo faktisk allerede har fortalt det til en del. :p

Mamma, mormor, morfar, svigermor, svigerfar, svoger, og tre venninner...

Ja, jeg også er sånn. Selv om jeg jo faktisk allerede har fortalt det til en del. :p

Mamma, mormor, morfar, svigermor, svigerfar, svoger, og tre venninner...

Jeg har kun fortalt det til mamma + svigers. Di andre får vente til uke 12, fordi om jeg har lyst og skrike det ut

Hehehe, jeg også! Verker etter å si det til alle! :p Særlig på jobb, faktisk; jeg ser at et par av mine nærmeste kollegaer stadig kikker på meg, og jeg er sikker på at de mistenker det allerede...6 uker før jeg egentlig "kan" si det... :rolleyes::D

Jeg har sagt det til søstra mi. Ellers er det ingen som vet. Her er det sambo som helst gleder seg til å fortelle til alle. Slik var det sist gang også, han klarte ikke holde seg og fortalte det til foreldrene dagen etter positov test.. måtte fortelle at vi mista to uker etter, så tror han har forstått hvorfor det er lurt å vente..;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også lyst til å fortelle det til alle, men vil vente med de fleste lengst mulig.
Men vi har mange planer fremover hvor det egentlig forventes at jeg tar et glss vin eller to, så noen får vite det litt sånn etterhvert (sp må de bare lukke munnen til jeg kunngjør)

Har også lyst til å fortelle det til alle, men vil vente med de fleste lengst mulig.
Men vi har mange planer fremover hvor det egentlig forventes at jeg tar et glss vin eller to, så noen får vite det litt sånn etterhvert (sp må de bare lukke munnen til jeg kunngjør)

Ja, det har jeg også.. Måtte unngå en fest i helgen. Ble for vanskelig å reise uten å kunne drikke. Jeg tror jeg allerede er avslørt hos noen.. Regner jo med at folk skjønner å holde en sånn hemmelighet :)

Ja, det har jeg også.. Måtte unngå en fest i helgen. Ble for vanskelig å reise uten å kunne drikke. Jeg tror jeg allerede er avslørt hos noen.. Regner jo med at folk skjønner å holde en sånn hemmelighet :)

De fleste gjør nok det :)

Jeg skal i bryllup i helgen, og må klare å snike meg unna alkoholen uten å vekke mistanker ;)

Jeg har ikke fortalt det til noen enda, men har veldig lyst til å rope det ut:) Jeg skal i selskap i helga, heldigvis et godt stykke unna der vi bor, så jeg kan bruke unnskyldningen at jeg er sjåfør:D

Har så lyst og fortelle alle at jeg er gravid!! men er bare 5+1 så vil ikke fortelle det før jeg er 12 uker på veg.

Ble bedt i bursdag igår 30 november, er heldigvis rett over 12 uker på veg da så da kan jeg si det :) hihi
Jeg også:D har lyst til å rope til mama hver gang jeg snakker med henne at legene tok feil jeg KAN få flere barn:D

Jeg har sååå lyst til å bare skrike det ut til alle! :D Hehe... :P Gleder meg veldig til å fortelle det til foreldrene mine på lørdag.. :)

Ja, det er kjempevanskelig å holde det hemmelig ! Sist gang fikk kun noen få vite det før uke 12, og resten etter.
Denne gangen vet familien det, og noen få venner det allerde :)

Back
Topp