åååneeeeei

Da er vi to.... Hatt skikkelig lyst på godteri i hele dag....[&:] Men SKAL klare å vente til lørdag!!!!

ORIGINAL: tingeling1

Da er vi to.... Hatt skikkelig lyst på godteri i hele dag....[&:] Men SKAL klare å vente til lørdag!!!!

det tenkte jeg også men det glapp gitt[>:][:)]

ååå..alltid lyst på godt! Har tatt deg jeg har funnet i mammas og pappas skap [8D] Var bare noen ruter av en kokesjokolade.... De er ALT for sunne!![:@][:D]

Burde kjøpe meg smågodt nå og nyte å være tjukk og feit.. Snart er målet å bli tynnere...[&:][8D]

Kjøpte forresten noen druer her om dagen som var fantastisk gode. Rene godteriet!!!![:D][:D]

Og jeg ahr nå lyst på cola..... som har klart meg 2 uker uten [8|] Har en boks i kjøleskapet jeg har lyst til å knerte... OG om jeg skal teste det ut er det greiere å teste det på dagen, OM snuppa skulle reagere på det... hmm...... Har ikke lyst på mye , men en liten supp

ORIGINAL: KathMor

Og jeg ahr nå lyst på cola..... som har klart meg 2 uker uten [8|] Har en boks i kjøleskapet jeg har lyst til å knerte... OG om jeg skal teste det ut er det greiere å teste det på dagen, OM snuppa skulle reagere på det... hmm...... Har ikke lyst på mye , men en liten supp

Noe godt er det med å ha baby på innsiden..[8D][:)]

Hmmmm jeg vurderer å gå til kjøkkenet for å hente en kos sjokoladepudding[:D]

ORIGINAL: sånja

ORIGINAL: KathMor

Noe godt er det med å ha baby på innsiden..[8D][:)]

Ja er jo det jeg prøver å si jo! Nyyyyyyt det [8D]

Hun har sovet ei stund nå, ligger å fiser litt - men det gjør hun når jeg kun drikker vann og så - so far so good [8D][:D]

Back
Topp