åååhhh

Martha2

Gift med forumet
gubben er ute og leter etter twilightfilmen new moon, for å leie, men så er det jaggu ingen som har den!!!! [:@] sku tro at de fleste filmshapper hadde den da!

Lenge siden den var til leie nå... De bytter ut filmen etterhvert som det kommer nye! [;)]

ORIGINAL: Tøsa^^

Piiiiiiiiiiiiiiiiratebay har den sikkert [:-]

hmm, med tekst skaltro? han har dreve og leta etter den med svesub men finner den ikke.. vi er litt sånn må ha tekst vi[:D]

ORIGINAL: Aina1982

Lenge siden den var til leie nå... De bytter ut filmen etterhvert som det kommer nye! [;)]

Her tar de ikke bort filmer før de er flere år gamle [:-] Bare setter de ett annet sted i butikken [:)]

veeel det synes jeg de godt kan drite i gjør med de filmene JEG skal leie, azza!!![:@][:@]

[8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Her tar de ikke bort filmer før de er flere år gamle [:-] Bare setter de ett annet sted i butikken [:)]

Her Selger de gamle leiefilmer til 50-60kr etter noen mnd.

Men har han spurt etter den da, eller bare sett? Er han som min gubbe så spørres det nemlig aldri.............

ORIGINAL: *FruDahlen*

Har dere get? [:)]

nei[:)]

han fann den visst på en bensinstasjon, så da blir det straks kyllingvinger og film woohoo[:D][:D]

Back
Topp