åååh..

triinee

Elsker forumet
Var hos JM idag (alt fint, forresten [:)]) og der fikk jeg hilse på ei som akkurat hadde fått jenta si. Fikk se verdens søteste lille jentebaby, 49 cm lang og 3660 gr [:D]

Men altså.. Det kobla fortsatt ikke helt oppi hjernen min, at jeg har en sånn en inni magen som ankommer om bare 9 uker! Han jeg har i magen skal liksom alltid være inni der, mens jeg for resten av livet stresser med å få ferdig innkjøp, ser vekta øke og kan vinke goodbye til midja mi. For jeg klarer virkelig ikke å se for meg hvordan alt blir med ham på utsiden [8D]

Hehe, samme her. Var hos JM og der var det barseltreff! Går ikke opp for meg heller at om noen uker blir jeg mamma. Det går så fort[:)]

Tenker akkurat det samme! Og jeg har en fra før! Hehe...
At jeg skal ha to gutter inni der.. helt utrolig[8D]
Har max 5 uker igjen før de setter meg igang og det har IKKE gått opp for meg![8|]

ORIGINAL: Lillebollå

Tenker akkurat det samme! Og jeg har en fra før! Hehe...
At jeg skal ha to gutter inni der.. helt utrolig[8D]
Har max 5 uker igjen før de setter meg igang og det har IKKE gått opp for meg![8|]

hehe 5 uker! Det er jo.. snart!! [:D]

Sånn hadde jeg det sist også...!

Noe av det første jeg sa etter å ha pressa henne ut var "Herregud, det ER jo faktisk en UNGE!!" [:D]

Ja den følelsen er kjent ja[:D] Denne gangen har vi hatt det så travelt også, med oppussing av nytt hus, pakking og nå flytting så jeg føler at det har blitt enda mindre tid til tankevirksomhet nå enn sist. Fantastisk at det bare er noen uker til den lille prinsessa vår er her, skal bli skikkelig rart og koselig med baby i hus igjen[:)]

Back
Topp