åååh, vondt i hele kroppen

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Det hverker overalt, alt fra hodet til kjeven til ryggen til lilletåa mi[&o][&o] Sambo har vært dårlig han også og fikk Tamiflu idag hos legen..
 
Ringte jobben og da sa de bare at så lenge jeg ikke har feber, kan jeg komme.. Føler jeg dra på jobb, for virka ikke helt som de trodde på meg når jeg ringte istad[&:] 
Tror ikke jeg har feber, men den har steget bittelitt de siste målingene.. Den var istad på 36,1 og nå er den på 37,7 så vet ikke om det liksom er feber på meg eller hva det er... Var en liiiiten tur på butikken istad og blei helt uslitt og sov i 2 1/2 når jeg kom hjem...[&:]
 
Bare klaging her, men syns bare litt synd på meg selv akkurat nå[8D][&o] 
 
ORIGINAL: nurkeklar

Det hverker overalt, alt fra hodet til kjeven til ryggen til lilletåa mi[&o][&o] Sambo har vært dårlig han også og fikk Tamiflu idag hos legen..

Ringte jobben og da sa de bare at så lenge jeg ikke har feber, kan jeg komme.. Føler jeg dra på jobb, for virka ikke helt som de trodde på meg når jeg ringte istad[&:] 
Tror ikke jeg har feber, men den har steget bittelitt de siste målingene.. Den var istad på 36,1 og nå er den på 37,7 så vet ikke om det liksom er feber på meg eller hva det er... Var en liiiiten tur på butikken istad og blei helt uslitt og sov i 2 1/2 når jeg kom hjem...[&:]

Bare klaging her, men syns bare litt synd på meg selv akkurat nå[8D][&o] 


Selvfølgelig skal du holde deg hjemme nå, hvis ikke risikerer du å spre smitte og er til fare for andres liv og helse.
 
Ja du kan jo ha SI uten feber også... [8|] Vær hjemme du!
 
For en del år siden var jeg i syden og ble matforgiftet. Jeg var hos legen og han målte en temperatur på 37,7 på meg og mente at jeg hadde feber. Noe jeg ikke var helt enig i, men alt over 37 var feber sa han. Så da så! Da har vel du også feber da! Selv om den er litt lav akkurat nå!
 
Back
Topp