ååå vondt!!!

j02j06g09g13

Elsker forumet
I natt kom min første leggkrampe. :( Vært plaga med dette i de andre sv.skapa og.. Det gjør så sinnsykt vondt, bråvåkner og må opp og trampe på beinet.. Hadde håpa at dette skulle komme litt senere i sv.skapet. Sist kunne jeg være oppe 5-6ganger pr natt pga disse krampene, håper virkelig ikke det blir sånn denne gangen.

Flere som har dette?

Ååååå.. Det er så grusomt.. Heldigvis lenge siden jeg har hatt det.. Fikk det i min ungdom når jeg hadde spankulert rundt i høye hæler lørdagsnatta ;)

Å neei fusj au! Det har eg ikkje hatt enda... Håper det ikkje kjeme heller:p håper det ikkje blir vedvarene hos deg;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Huff, det er så utrolig vondt! Jeg har det av og til. Har hørt at om man er mye plaget av det, så kan man ta magnesium for å gjøre det bedre.
God bedring :)

Off, det er så vondt.. Hadde det ofte før når jeg var aktiv med fotball.. Da kom det på natta.. Kjenner av og til begynnende leggkrampe på natta nå også, men bryter aldri helt ut, heldigvis!

ÅJA. DET er vondt det :O Snakk om å hoppe ut av senga. Jeg hadde det bare et par ganger forrige gang, men har ikke dukket opp ennå. Håper jo det holder seg borte også. :P

Men derimot har jeg ekle utrolige bein, og til og med armer innimellom. Ligger bare å vrir og vender på meg :P
Soving/legging er ikke favoritten for tida!

Kan ikke huske at jeg var plaget med det under sist graviditet, men har hatt det et par ganger nå og fått stoppet det før det har låst seg helt noen ganger :( Får krampe i leggene, i tillegg til at tærne låser seg :sad010

Ååå, det er så vondt det.. Jeg har vært på kanten til å få krampe flere ganger, men har klart å reagere før det utbrøt.. Husker at jeg fikk krampe i beinet under fødselen sist gang, au! :-p

Husker jeg tok vitaminer sist, så det var nok magnsium det d,a bare å kjøpe det igjen da. :)
Ikke krampe i natt heldigvis, *bank i bordet* så håper det bare er noe som kommer innimellom denne gangen..

Jeg har hatt i tidligere svangerskap,men ikke noe her enda iallefall(bank i bordet)
Ligg med beina høyere enn hjertet var rådet jeg fikk tidligere.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Seriøst?? Er det på grunn av graviditeten???? jeg kan våkne opp 2-3 ganger om natta med krampe...

Back
Topp