ååå, trenger motivasjon

monicabebe

Forumet er livet
har jo gått på Grete R lenge nå, men nå har det stått stille hele det siste kurset. Og da snakker jeg snart 2 måneder.  AAAAAARRRRGG!!!! Blir så oppgitt når det ikke skjer noe. Og nå har jeg trappet opp trening også i det siste. Med det resultat at jeg har gått OPP. Og det er IKKE muskler etter såpass kort tid, det er helt sikkert.

Blir så frustrert når jeg på kurset opplever at de andre damene har gått ned masse hver uke, på tross av at de sier at de har jukset. Mens jeg følger planen, og likevel ikke går ned[:@][:@][:@]

Motiver meg da dere.....si at det løsner snart osv. Det hjelper nemlig litt!!

Klart det løsner!!! Det er helt normalt at det står stille av og til!!!

Ikke gi opp, dette klarer du, det går snart rett vei[;)]!!!

Klemmer!

ORIGINAL: anjuk

Klart det løsner!!! Det er helt normalt at det står stille av og til!!!

Ikke gi opp, dette klarer du, det går snart rett vei[;)]!!!

Klemmer!

Takk, takk!! Det hjalp litt merker jeg![;)]

Her og står det stille i perioder..! Og kjenner til det at det er demotiverende, men som anjuk og skriver så løsner det snart! [:)]
Og du minker garantert i cm fordi om vekta står stille.. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Her og står det stille i perioder..! Og kjenner til det at det er demotiverende, men som anjuk og skriver så løsner det snart! [:)]
Og du minker garantert i cm fordi om vekta står stille.. [:)]

signere dette her.. og du hr jo sett hvordan det har gått her.. plutselig kom jeg over kneika.. [:D] det tok bare en mnd da.. hvor jeg var flink og heller ikke gikk ned.. men så plyutselig løsnet det! jeg er sikker på at det skjer hos deg også... og du er jo hot mama, sååå det funker vettu kjære.. du er god nok for meg!

Stå på - du kommer til å få lønn for strevet! Heier på deg!

Det er kjempetøft med sånne vekt-terskler - jeg tror det er steder kroppen har vært lenge før, og at den holder på det... plutselig løsner det! (du spiser ikke for lite da? Når du trener mer må du kanskje øke inntaket ditt også, sånn at ikke kroppen skrur seg på sparebluss igjen?)

Så snille dere er! Det hjelper på! Jeg måler meg, så det er ikke mange cm inn heller.

Meeen, som jeg tenker, JEG BLIR STERKERE FOR HVER DAG!!!

Så får kroppen følge etter.

Trillemor: Løøøøøv juuuuu tuuuuu

Back
Topp