ååå sint!!!!

cassi

Flørter med forumet
feiret nyttår hjemme hos oss med ett vennepar.
blei enig i at vi skulle pleise på maten og dei skulle ta me egen drikke osv.
dei kom me en brus, som da skulle holde hele kvelden og det gjorde den ikke, så dei drakk ca to stk
av våres brus. greit men blei også enig at vi skulle kjøpe inn maten og dei skulle betale tilbake til oss
at vi da skulle dele det på to. har dei kommet me penger nei..... dei tar ting som snop, chips osv i fra snope skapet.
hvor normalt er det da???
dei har aldri røyk så dei tar av oss hele tiden og sier vi skal få tilbake men nei da....
føler vi blir utnyttet........
noen andre som veit hva jeg kan gjøre????

Veit ikke riktig hva du kan gjøre, men det er jo kjempe kjedeliog da.. Vi har et venne-par vi også som er litt sånn, men vi har jo lært at vi ikke kan "spleise" med de. da er det vi som må betale uansett.. Det er litt kjedelig, alt koster jo penger..
Har du spurt etter pengene da?

Hadde det vært meg, hadde jeg spurt etter pengene.
Var det en avtale om spleising, så får de jammen holde seg til det også! Hvis ingen sier noe, så fortsetter de jo bare sånn da.. Utnytter andre folk.
Sånne mennesker irriterer meg noe grusomt. Argh!

Sånt er jo veldig kjedelig da.
Men kan ikke dere innvitere dere til de nestegang, så kan de betale alt da?
Hadde blitt veldig skuffa jeg å, hvis noen hadde gjort sånn med oss.
For jeg husker da den gangen vi ikke mått spleise med våre venner hvis vi skulle ha god mat.
Nå har vi det heldigvis sånn at vi kan være hos hverandre annenhver gang så betaler vi også bare når vi er hos oss selv.
Håper det ordner seg.
Klem

jo men det som er det er det at vi har en på to snart og en som kommer i mai og da er det enklest å vere her hos oss
pga soving.
dei har ikke barn.
men jeg skal spørre etter pengene i dag, jeg synest det bare er så grådig frekt av dei jeg.
hadde det vert meg hadde jeg betalt me en gang og blitt ferdig me det, og kost meg me maten.
her gadd dei faen ikke hjelpe til litt engang ikke takk for maten ikke gadd dei skylle fatet og sitte det i oppvaskmaskinen
engang.....ååååååååååå så sint!!!!!! og her er vi snill å lager god mat og stresser og ordner til og ikke ett eneste takk!!!!

Jeg hadde spurt etter pengene, en avtale er en avtale.
Jeg sier nei til sånne ting jeg hvis folk spør om jeg kan legge ut eller om vi kan spleise, hvis jeg ikke da har penger jeg vet jeg kan gi bort....for det er ikke bestandig like lett å få de tilbake...

Back
Topp