har hatt samme problem her også! NAV påsto at de ikke hadde fått lønningsinformasjon av jobben min, men de hadde faktisk sendt det inn til dem hele fire ganger. De sa på jobben at de har slitt ganske mye med NAV i det siste fordi de roter bort mail og papirer de har sendt ..så jeg ringte til NAV 2 dager i strekk, maste og da fant de PLUTSELIG informasjonen de skulle ha.
Noe lignende skjedde med neste sykemelding ..jeg fikk ikke utbetalt pengene mine da jeg skulle ha dem så jeg ringte for å høre hva som hadde skjedd. En hyggelig dame (utrolig nok) hjalp meg og sa at jeg skulle få pengene den 23. nov ..vel den 23. var det fortsatt ingen penger på konto så jeg ringte dem igjen igår ..jeg fikk en sur kjerring på telefon som tydeligvis var fast bestemt på bråk ..hun påsto at jeg ikke hadde levert den ene sykemeldingen og dermed kunne de ikke godkjenne til utbetaling. Jeg forklarte flere ganger at den hadde jeg levert, og spurte hvorfor de ikke sier ifra når slike ting oppstår ..det kunne hun ikke svare på, men fortsatte å beskylde meg (i en frekk og unødvendig tone) for å ha gjort feil. Til slutt, etter mye "krangling" spurte jeg hva vi da gjør med dette ..og DA sier hun at hun skal bare sjekke det andre systemet først ...det tar 5min også hører jeg en forsiktig stemme i telefonen "det har visst skjedd en feil ..papirene dine er i orden, og ligger inne på det andre systemet, noe må ha skjedd altså for jeg har ikke fått det på mitt system" .....???? OK?? LOL!! For det første ..TO systemer som liksom skal drive med det samme?? OG hvorfor i all verden kunne hun da ikke bare ha sjekket det opp med en gang, istedenfor å sitte å krangle med meg?? Gaawd.
Ouff haha dette ble langt ..poenget mitt er vel at det hjelper å mase;)