ååååneeei

Lille92

Forelsket i forumet
Jeg har klart å miste forlovelsesringen på jobben. Vet sånn ca hvor den er, men jeg klarte ikke å finne den skal leite meir imorgen.. Men enn hvis jeg ikke finner den? Herregud, da er d krise!!

Ånei! Så kjedelig! Håper du finner den i morgen:)

Jeg klarte å miste min hjemme på badet. Tok den av før jeg gikk i dusjen, og fant den aldri mer. Hadde ikke råd til å kjøpe ny, men mannen overrasket meg med en ny da vi giftet oss. :)

Håper din dukker opp igjen da!

Grusom følelse! Hvis jeg gjør ting hvor jeg risikerer å miste min fester jeg den i kjedet rundt halsen, det fungerer fint :)

Jeg mistet min i flyttelasset... Heldigvis dukket den opp på gulvet et sted :O Veldig unik ring, så jeg hadde slitt! Sa ikke noe til samboer før jeg fant den igjen! Nervepirrende!!

Jeg mistet min i flyttelasset... Heldigvis dukket den opp på gulvet et sted :O Veldig unik ring, så jeg hadde slitt! Sa ikke noe til samboer før jeg fant den igjen! Nervepirrende!!
Jeg sa heller ikke noe, veit ikke om æ tørr å si det for han blir sikkert litt sur...

Jeg sa heller ikke noe, veit ikke om æ tørr å si det for han blir sikkert litt sur...

Min hadde nok blitt dritskuffet :( Jeg er ganske så vims fra før, så det hadde bare kommet oppå alt jeg klarere å miste og ødelegge :/ Men let i noen dager.... det er ikke sikkert han ser at den er borte, hvis ikke må du jo si noe da... Håper du finner den!

Jeg fant den imorrest

Ja nå så jeg det!! Så bra!!! :D :D Min har blitt litt skjev så diamanten er utsatt, så jeg går uten nå mens jeg veter på å få fingeren ut for å levere den til rep. Og egentlig litt godt :P hahahahah :P Slippe å være redd for å miste den :O :P

Ja nå så jeg det!! Så bra!!! :D :D Min har blitt litt skjev så diamanten er utsatt, så jeg går uten nå mens jeg veter på å få fingeren ut for å levere den til rep. Og egentlig litt godt :P hahahahah :P Slippe å være redd for å miste den :O :P
Hehe, når jeg skal på min andre jobb på sykehjem da tar jeg den av og kor deilig det er for da veit æ at ringen e trygt hjemme og fingeren får fri jeg får skikkelig kløe og utslett av ringen..

Hehe, når jeg skal på min andre jobb på sykehjem da tar jeg den av og kor deilig det er for da veit æ at ringen e trygt hjemme og fingeren får fri jeg får skikkelig kløe og utslett av ringen..

Kjipt å klø av ringen da! Jeg tror jeg leste en gang at det gikk an å ta blank neglelakk på, så reagerte en ikke på stoffene i ringen :) Må sikkert ta på jevn siden det går bort. Men et tips der iallefall :) Jeg fikk ringen for 5 år siden, og har egentlig alltid vært livredd for å miste den. Den er så unik at jeg får skikkelig kav! :O Nå ligger den iallfall trygt i boksen sin en god stund til ;) Litt synd, den er jo veldig fin! Men kjipt å kjenne etter hele tiden om den er der :/

Her blir snart ringen hengt i ett kjede ;)
Hovne gravidfingre skal ikke få ødelegge den :happy:

Kjipt å klø av ringen da! Jeg tror jeg leste en gang at det gikk an å ta blank neglelakk på, så reagerte en ikke på stoffene i ringen :) Må sikkert ta på jevn siden det går bort. Men et tips der iallefall :) Jeg fikk ringen for 5 år siden, og har egentlig alltid vært livredd for å miste den. Den er så unik at jeg får skikkelig kav! :O Nå ligger den iallfall trygt i boksen sin en god stund til ;) Litt synd, den er jo veldig fin! Men kjipt å kjenne etter hele tiden om den er der :/

Jeg pleier å klø litt, men jeg tror ikke det er gullet som plager meg, mer det at det jo blir litt klamt under ringen. Og enda har jeg en veldig tynn ring, nettopp derfoe :p

Tar ringene av meg ofte og skvetter da av og til for at jeg har glemt hvor jeg gjorde av dem. Elsker ringene mine men skulle jeg valgt på nytt ville det blitt uten diamanter og styr. Er jo redd for at de skal stjeles hvis jeg feks skulle glemme dem på pulten min på jobb!

Men smykke er lurt, bare husk et kraftig nok kjede da. Fort gjort å henge seg opp og ryke kjedet.

Mannen min har mistet gifteringen sin på billøp. Ikke så populært her hjemme for å si det sånn:) Han får fortsatt høre det da. Er lov å mobbe han litt:))

Tar aldri av min! :) Om den ikke er fingeren, så henger den rundt halsen ❤ Men samboer derimot, mistet sin på fylla, når vi var på vei hjem. Det får han stadig høre, for og si det sånn ;p

Back
Topp