Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa heller ikke noe, veit ikke om æ tørr å si det for han blir sikkert litt sur...Jeg mistet min i flyttelasset... Heldigvis dukket den opp på gulvet et sted :O Veldig unik ring, så jeg hadde slitt! Sa ikke noe til samboer før jeg fant den igjen! Nervepirrende!!
Jeg sa heller ikke noe, veit ikke om æ tørr å si det for han blir sikkert litt sur...
Jeg fant den imorrestMin hadde nok blitt dritskuffetJeg er ganske så vims fra før, så det hadde bare kommet oppå alt jeg klarere å miste og ødelegge :/ Men let i noen dager.... det er ikke sikkert han ser at den er borte, hvis ikke må du jo si noe da... Håper du finner den!
Jeg fant den imorrest
Hehe, når jeg skal på min andre jobb på sykehjem da tar jeg den av og kor deilig det er for da veit æ at ringen e trygt hjemme og fingeren får fri jeg får skikkelig kløe og utslett av ringen..Ja nå så jeg det!! Så bra!!!![]()
Min har blitt litt skjev så diamanten er utsatt, så jeg går uten nå mens jeg veter på å få fingeren ut for å levere den til rep. Og egentlig litt godt
hahahahah
Slippe å være redd for å miste den :O
![]()
Hehe, når jeg skal på min andre jobb på sykehjem da tar jeg den av og kor deilig det er for da veit æ at ringen e trygt hjemme og fingeren får fri jeg får skikkelig kløe og utslett av ringen..

Det skal jeg også gjøre når de blir hovneHer blir snart ringen hengt i ett kjede![]()
Hovne gravidfingre skal ikke få ødelegge den![]()
Kjipt å klø av ringen da! Jeg tror jeg leste en gang at det gikk an å ta blank neglelakk på, så reagerte en ikke på stoffene i ringenMå sikkert ta på jevn siden det går bort. Men et tips der iallefall
Jeg fikk ringen for 5 år siden, og har egentlig alltid vært livredd for å miste den. Den er så unik at jeg får skikkelig kav! :O Nå ligger den iallfall trygt i boksen sin en god stund til
Litt synd, den er jo veldig fin! Men kjipt å kjenne etter hele tiden om den er der :/