ååååhhhhhhhh

babytutta

Forumet er livet
for det første er jeg ssååååå glad fordi jeg fikk timeplanen min idag, og praksis er ikke frø uke 10 og 11....hehe...jeg har uttak i uke 9!! var LITT bekymra for at det kræsja..

meeeen, det er ikke obligatorisk dette året, utenom onsdag og torsdag denne uka og uke 9... AKKURAT de dagene jeg skulle hatt fri..sambo skal på sykehuset onsdag/torsdag denne uka, og jeg må ha fri noen dager i uke 9 for uttak/innsett....er det mulig liksom...ellers finnes det ikke EN dag som er oblig utenom dette...tyyypisk min flaks..
jaja nå i uka blir svigermor med sambo, så får jeg vel fiksa dette i uke 9 på en måte...får ta meg 2 dager med sykemelding da, så reise på skolen de andre 3, blir litt mye frem og tilbake da men.....håper jeg slipper fint unna med et lite arb.krav[:D] får ta det når den tid kommer..

det var dagens syt..ellers alt strålende her..enn med dere??? [:D]

ja jeg har nå klart meg gjennom masse rart de siste årene, rart jeg ikke har fått magesår..haha.
skal nok ordne seg..men er så uflaks...
at uttak kommer akkurat oppi praksis å prosjekt å hele pakka...når jeg omtrent ikke skal noe frem til dess....utenom reine forelesninger[8|] meeen...er ruger når jeg er i praksis, skal ta det med ro, men da får jeg hvertfall noe annet å tenke på enn frøet i magen...
så fremfor meg laaaange dager med undervisning og meg som er ukonsentrert[:D]

ja det er greit å ha noe annet å tenke på.
jeg hadde bursdag sist jeg, var på båttur til kiel, og hadde kjøpt hus så vi var på flyttefot,
denne gangen var det jula, så var greit nok.

du har jammen en spennende tid fremfor deg

går siste året på førskolelærer...skal igang med fordypningen min på onsdag, er ferdig med hovedfagene.. kun et fag nå etter jul 2-3 dager i uka på skolen....
så jobber jeg en del utenom, er på jobb nå faktisk[:)]

ORIGINAL: Prøveline

Ja det stemmer jo, det har du sagt tidligere, jeg gikk også ett år der.. men :p
Hvor jobber du da?

hehe veit ikke om jeg tørr si det...har sagt det på nett før da...men aldri på generell.....
meeen kan si det her da..

1881[:D]

kun xtra jobben min dette...ok jobb, men altfor lite utfordrene.....for en rastløs sjel som min...[:D]
jobber  mest kveld/helg...kun dag i ferier og slikt...så har mye tull på linjene ja..
spes på seinvakter å fyllarør[:D] moro å da..

Back
Topp