ååååeeeee

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg tok en test nå nettopp, som er negativ :(

Dette var en rfsu test.

Jeg skal ha mensen på lørdag eller mandag, litt usikker.

Jeg er kjempedårlig. Sykt kvalm.

Kan jeg være gravid selv om testen er negativ nå??

Ja, hvis du har ikm lørdag ELLER Mandag, så kan det jo være aaaaaalt for tidlig å teste.

Vent med å teste til nermer helgen.

Masse lykke til :D

jeg ville aldri ha testet så tidelig, er nesten dømt til å bli negativ.. vent heller til noen dager etter forventet mens.

Rutla skrev:
jeg ville aldri ha testet så tidelig, er nesten dømt til å bli negativ.. vent heller til noen dager etter forventet mens.

Rfsu kan jo testes med 5 dager etter EL. Derfor jeg testet...

hmm hørtes rart ut, men du har sikkert rett:) jeg ville bare ikke gjort det da en blir så sårbar når en er prøver. Håper du får en positiv test etterhvert:)

Jeg tok en sånn test PÅ ikm og den var så svak så jeg trodde egentlig det bare var en skyggestrek. Klarte ikke slå meg til ro, dro ut å kjøpte digital med ukeindikator og den lyste GRAVID ganske så fort ;)

Så jeg ville ikke stolt på den. Vent noen dager og ta en annen test :)

Celin Marie skrev:
Jeg tok en sånn test PÅ ikm og den var så svak så jeg trodde egentlig det bare var en skyggestrek. Klarte ikke slå meg til ro, dro ut å kjøpte digital med ukeindikator og den lyste GRAVID ganske så fort ;)

Er jo såååååå vanskelig å vente. Spes siden jeg er så dårlig, og aner ikke hva det kan være dersom jeg ikke er gravid.
Å så ønsker vi virkelig en baby... :)

Celin Marie skrev:

Er jo såååååå vanskelig å vente. Spes siden jeg er så dårlig, og aner ikke hva det kan være dersom jeg ikke er gravid.
Å så ønsker vi virkelig en baby... :)

Jeg vet, det er altfor vanskelig å vente ;) 

Jeg skal jo ærlig innrømme at jeg testa en del ganger før jeg fikk positiv test, starta vel 4 dager før ikm. For med snuppa vi har så testa jeg positivt såpass tidlig, men denne gangen ble den ikke positiv før på ikm...

Celin Marie skrev:
Jeg vet, det er altfor vanskelig å vente ;) 

Jeg skal jo ærlig innrømme at jeg testa en del ganger før jeg fikk positiv test, starta vel 4 dager før ikm. For med snuppa vi har så testa jeg positivt såpass tidlig, men denne gangen ble den ikke positiv før på ikm...

Skal prøve å holde meg noen dager. Men kommer nok til å teste i morgen tidlig igjen. Å hver dag fremover, helt til postitiv test eller mensen kommer... satser på positiv test altså.

Celin Marie skrev:
Skal hvertfall krysse fingrene for dere! :)

Takk for det.
Skal oppdatere etterhvert...

Back
Topp