åååå, komemr ikke inn...

Lillemumma*KL

Forumet er livet
...på KT crafts sin side... de har 25% på alt nå!!!

Kode KT13[;)]

nei kommer heller ikke inn....

Lurer også på noe med de...
Jeg fikk en mail om at jeg bare skulle fylle ut noen greier, så fikk jeg 15 % i tillegg til disse 25 %, men får det liksom ikke helt til....

Var sånn at jeg skulle få en kode, som jeg kunne dele ut videre til andre slik at de også fikk ekstra rabatt...
Noen andre som fikk en slik mail?

ORIGINAL: viva

Jeg fikk en mail om at jeg bare skulle fylle ut noen greier, så fikk jeg 15 % i tillegg til disse 25 %, men får det liksom ikke helt til....

Var sånn at jeg skulle få en kode, som jeg kunne dele ut videre til andre slik at de også fikk ekstra rabatt...

hmmmm, nei d hørtes litt spess ut... da kunne de likegjerne sendt deg en kode for 40% skulle man tro...
nei aner ikke...
er jo bare ett felt å legge inn koder i så

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ORIGINAL: viva

hmmmm, nei d hørtes litt spess ut... da kunne de likegjerne sendt deg en kode for 40% skulle man tro...
nei aner ikke...
er jo bare ett felt å legge inn koder i så

Fikk samme mail ser jeg... men det haldler ikke om 15% i tillegg til de 25%
Det er slik at du får en kode du sender til dine venner og familie, og hvis de handler med den koden så får du $.25 pr person som handler med din kode, i tillegg til de 15% du får fra før[;)]
Disse $25 får du "utbetalt" i slutten av hver mnd og de kan du handle for i nettbutikken[:D]

Sendte de en mail og spurte om jeg kunne få koden tilsendt på mail.
Men er det 0.25 dollar eller 25 dollar det er snakk om? For det står jo .25 $....

Back
Topp