åååå, eg hater å spy!

Hemmelig2014

Elsker forumet
Noen så har noen gode råd mot kvalme?? bruker reisesykeband, men det hjelper bare litt.
har heldigvis bare spydd to ganger foreløpig men det er så ekkelt!!! [&:][:'(][:'(]

Gammelt kjerringråd er å spise en mariekjeks når du står opp og svelger det med et glass vann...
Dette skal klare å binde magen for en god stund[:)]
Mamma som sa det til meg og jeg har ikke spydd enda[:)]

God bedring[:)]

ORIGINAL: honning84

Gammelt kjerringråd er å spise en mariekjeks når du står opp og svelger det med et glass vann...
Dette skal klare å binde magen for en god stund[:)]
Mamma som sa det til meg og jeg har ikke spydd enda[:)]

God bedring[:)]

Tusen takk [:D] dette må prøves!

Jepp, kjeks hjelper.

Jeg starter hver morgen med noen salte ritz kjeks, vann og et eple. Blir liggende en liten stund før jeg står opp. Da er jeg klar for en liten frokost.

Ellers hjelper det å spise lite og ofte. Jeg blir kvalm hvis jeg er sulten. Ingefær te fungerer også på meg.
Og hvile, hvile og atter hvile. Jeg er for tiden 100% sykemeldt, blir "fosterstilling-kvalm" hvis jeg ikke hviler nok.

Jeg har hørt at det skal hjelpe og legge en lacerol sugepastill oppi gommen :) jeg tenkte å prøve dette da jeg til stadighet går og brekker meg og er kvalm .. ikke kastet opp enda heldigvis ! [:D][:)]

har liksom ikke løst på mat heller, og det er veldig bale.. blir jo mer kvalm av å ikke spise[&:] men i dag var det helt jævli.. ikke vært så kvalm før [&:]

[:o] det er jammen ikke lett det der .. jeg også er sulten , men jeg har samtidig ikke lyst på noe [:-] blir kvalm hvis jeg ikke spiser og enda mere kvalm hvis jeg spiser !! Men jeg tenker bare at det er jo symptomer på at vi har en liten spire i magen og jeg priser meg lykkelig for det <3 gleder meg til magen synes da .. det blir stas !

gleder meg til denne kvalmeperioden er over! men det er selvfølgelig værdt det når gullet kommer[:D]
Snille søte sambo kom hjem med mariekjeks og epler til meg nå.. så skal prøve å få i meg litt[:)]
Åååå.. eg gleder meg sånn til magen kommer eg også! [:D]

Akkupunktur sier de skal hjelpe....
Hadde planer om å prøve det sist men utsatte d hele tiden....
Skal virkelig gjøre d denne gangen viss jeg blir kvalm... har ikke blitt det til nå.. men kan jo fortsatt komme...

off, d hørtes trasig ut![:'(]

er endel kvalm j og, karbohydrat-mat; brød, potet-middag osv. funker på meg. men er ikke så kvalm som du da...så klarer trøkke i meg mat før kvalmen blir for ille[;)]

god bedring og håpe kvalmen slipper taket snart!!

Tror det meste er sagt nå. Men kan slenge inn at ingefær øl kan hjelpe=).
Håper noe av det som er sagt fungerer, så du slipper å spy!!!

God bedring, snupp;)

Tusen takk dere [:D] håper det blir bedre.. aner ikke hvor eg kan gå til akupunktur da [&:] kanskje eg får google litt[8D] hehe

ORIGINAL: Camilla!

Tusen takk dere [:D] håper det blir bedre.. aner ikke hvor eg kan gå til akupunktur da [&:] kanskje eg får google litt[8D] hehe

ja det pleier å hjelpe å google litt etter info... [;)]
Håper det gir seg snart... vet akkurat hvor plagsomt det er!! var selv veldig dårlig sist svangerskap...[:'(]

Back
Topp