åååååhhh....... oppdatert

mille.

Gift med forumet
Nå skal jeg gå om under en time og jeg kjenner jeg begynner å svette her...
Hendene sjelver go jeg er rett og slett DRIIITNERVØS!!!!!!!!!

Må jo prøve å tenke at dette skal jo gå bra og jeg gjør mitt beste så får de velge om det er godt nok for de,
MEN DET KLARER JEG IKKE!!!!!

Kommer vel til å ha svette-ringer til langt ned på knærne og perler i pannen.... isj...
åhhhh, jeg griiiiiiiner snart

sorry all sutringen [&o]
______________________________________________________________________________________
puh.... da var jeg kommet hjem.
satt der inne i 1 1/2 time.
Viste masse på data'en og spurte egentlig ganske lite.
pratet mer fram og tilbake...
så nok en gang aaaner jeg ikke hvordan det har gått!!

skal få tlf i morgen eller fredag.
Kommer med svaret da [;)][:D]

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER

hva skal du?

lykke til i alle fall, det går alltid bedre enn forventet...

dette kommer til å gåsupert camilla!!! skjønner godt du er frustrert, dette er jo noe du virkelig vil tydligvis[:)][:)][:)] husk å vær deg selv der inne!!!! tenk på hvor nervøs den andre personen også helt sikkert er!!!masse lykke til!!

Jeg skal på 2'gangs intervju...
Nå står det mellom meg og en annen.
det er hustegning og de ville se litt på kunnskapene..

er så redd de tror jeg skal kunne like mye som de som har sittet der i maange år.. [:(][:o]

ORIGINAL: Gabriela

dette kommer til å gåsupert camilla!!! skjønner godt du er frustrert, dette er jo noe du virkelig vil tydligvis[:)][:)][:)] husk å vær deg selv der inne!!!! tenk på hvor nervøs den andre personen også helt sikkert er!!!masse lykke til!!

åhh, takk!
det har jeg ikke tenkt på [:)]

det kommer til å gå super bra vet du mille, ingen som kan regne med at du er på nivå med de andre der men at du er deg selv og kan bidra med ditt...

tenk for en julegave da!!!! [:D]

Så spennende!! Det var i alle fall et laaangt intervju!! Skal krysse fingrene for at du jobben. Masse lykke til! [:D]

Back
Topp