åååååå!

Huff, ja jeg va gjennom det samme i dag[&o]

Jeg er ikke hormonell, men tårene trilla likevel da. Ikke noe gøy i det hele tatt.

ORIGINAL: OleSebastians mamma

ORIGINAL: Heijdii

huff, det hadde jeg aldri klart... forhåpenligvis slipper jeg også![:o]
men dere må ha en kjempe fin jul, å neste år har du 2 barn på julaften.. det er nok noe
å se frem til!![:)]

Det er tøft, må nok innrømme det.. Får virkelig håpe du slepper det ja!!
Ja, det er virkelig noke å sjå fram til! [:)]
Og gleda meg vilt til å hente han 3.juledag og ha ein liten julefeiring med han med alle julepakkane fra oss og familien til meg og sambo![:)]

Det kan jeg forstå, eneste grunnen til at jeg gleder meg til i morgen er jo
fordi min gutt er så stor nå at han kan åpne gaver selv.. det er jo den største gleden, men godt
å se dere får en litt forsinket jul da, bedre enn ingenting![:)][:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Huff, ja jeg va gjennom det samme i dag[&o]

Jeg er ikke hormonell, men tårene trilla likevel da. Ikke noe gøy i det hele tatt.

det er ikkje noke kjekt..[&o]

trur nok tårene hadde komme her og uansett.. det er tøft..!

trøsteklem og god jul til deg![:)]

ORIGINAL: OleSebastians mamma

huff, det hadde jeg aldri klart... forhåpenligvis slipper jeg også![:o]
men dere må ha en kjempe fin jul, å neste år har du 2 barn på julaften.. det er nok noe
å se frem til!![:)]

Det er tøft, må nok innrømme det.. Får virkelig håpe du slepper det ja!!
Ja, det er virkelig noke å sjå fram til! [:)]
Og gleda meg vilt til å hente han 3.juledag og ha ein liten julefeiring med han med alle julepakkane fra oss og familien til meg og sambo![:)]

Det kan jeg forstå, eneste grunnen til at jeg gleder meg til i morgen er jo
fordi min gutt er så stor nå at han kan åpne gaver selv.. det er jo den største gleden, men godt
å se dere får en litt forsinket jul da, bedre enn ingenting![:)][:)]

Ja, det blir kjekkare og kjekkare for kvart år når dei skjønnar meir..[:)]
og ungane er jo det viktigste i liva våre, og vil da soklart ha den finaste tiden på året med dei..
Ja, det blir kjempe kjekt![:)]

Forstår utrolig godt at det er tungt asså! Håper du får en så fin jul som mulig, og at dere koser dere masse når han kommer hjem igjen [:)]

Uff...[:(]skjønner at det ikke er noe lett!!! Er hormonell til de grader jeg også, så rant noen tårer her da jeg leste innlegget ditt!!!
Klarer ikke forestille meg jula, eller noen andre dager for den saks skyld- uten lille gull.. Men, må man så må man. Og sønnen din har det sikkert helt topp med pappa'n sin[:)]trøste deg med det!!!

Huffda sender deg en klem [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Forstår utrolig godt at det er tungt asså! Håper du får en så fin jul som mulig, og at dere koser dere masse når han kommer hjem igjen [:)]

Takk![:)] Skal kose oss som best me klarer!
Når han kjeme heim blir det jul på skikkelig for min del..[:)]

ORIGINAL: Domenica

Uff...[:(]skjønner at det ikke er noe lett!!! Er hormonell til de grader jeg også, så rant noen tårer her da jeg leste innlegget ditt!!!
Klarer ikke forestille meg jula, eller noen andre dager for den saks skyld- uten lille gull.. Men, må man så må man. Og sønnen din har det sikkert helt topp med pappa'n sin[:)]trøste deg med det!!!

Jada, er klar over at må eg så må eg.. og trur nok at lilleskatten kosa seg masse med pappaen og familien på den sida![:)] Og syns jo egentlig det er bra at han får det forholdet til faren og til familien hans og...
Men er tungt uansett.. samme kor egoistisk det kan virke..[8D]

Takk for god trøst![:)]

Back
Topp