SelinesMam
Glad i forumet
Huff, ja jeg va gjennom det samme i dag[&o]
Jeg er ikke hormonell, men tårene trilla likevel da. Ikke noe gøy i det hele tatt.
Jeg er ikke hormonell, men tårene trilla likevel da. Ikke noe gøy i det hele tatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: OleSebastians mamma
ORIGINAL: Heijdii
huff, det hadde jeg aldri klart... forhåpenligvis slipper jeg også![:o]
men dere må ha en kjempe fin jul, å neste år har du 2 barn på julaften.. det er nok noe
å se frem til!![:)]
Det er tøft, må nok innrømme det.. Får virkelig håpe du slepper det ja!!
Ja, det er virkelig noke å sjå fram til! [:)]
Og gleda meg vilt til å hente han 3.juledag og ha ein liten julefeiring med han med alle julepakkane fra oss og familien til meg og sambo![:)]
ORIGINAL: SelinesMam
Huff, ja jeg va gjennom det samme i dag[&o]
ORIGINAL: OleSebastians mamma
huff, det hadde jeg aldri klart... forhåpenligvis slipper jeg også![:o]
men dere må ha en kjempe fin jul, å neste år har du 2 barn på julaften.. det er nok noe
å se frem til!![:)]
Det er tøft, må nok innrømme det.. Får virkelig håpe du slepper det ja!!
Ja, det er virkelig noke å sjå fram til! [:)]
Og gleda meg vilt til å hente han 3.juledag og ha ein liten julefeiring med han med alle julepakkane fra oss og familien til meg og sambo![:)]
Det kan jeg forstå, eneste grunnen til at jeg gleder meg til i morgen er jo
fordi min gutt er så stor nå at han kan åpne gaver selv.. det er jo den største gleden, men godt
å se dere får en litt forsinket jul da, bedre enn ingenting![:)][:)]
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Forstår utrolig godt at det er tungt asså! Håper du får en så fin jul som mulig, og at dere koser dere masse når han kommer hjem igjen [:)]
ORIGINAL: Domenica
Uff...[:(]skjønner at det ikke er noe lett!!! Er hormonell til de grader jeg også, så rant noen tårer her da jeg leste innlegget ditt!!!
Klarer ikke forestille meg jula, eller noen andre dager for den saks skyld- uten lille gull.. Men, må man så må man. Og sønnen din har det sikkert helt topp med pappa'n sin[:)]trøste deg med det!!!