ååååååååå sjitt

VilSåGjerne

Forumet er livet
ikke røykt i dag............men fytt i grisen så eg putter i meg andre ting[&:]

men behovet skriker "SØTT" te meg[&:] ikke gulrøtter[&:]

ORIGINAL: VilSåGjerne

kroppen er lagd slik at når man sier ; jeg skal IKKE spise godis mer          så blir den super hekta på godis. Man må heller si; 2 dager i uka (feks) skal jeg unne meg litt godt. Skriv ned i begynnelsen når du klarer å holde deg unna godisen en dag, det er motivator faktisk!! Når det er sagt så har jeg godta meg litt jeg oxo[;)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: VilSåGjerne

kroppen er lagd slik at når man sier ; jeg skal IKKE spise godis mer          så blir den super hekta på godis. Man må heller si; 2 dager i uka (feks) skal jeg unne meg litt godt. Skriv ned i begynnelsen når du klarer å holde deg unna godisen en dag, det er motivator faktisk!! Når det er sagt så har jeg godta meg litt jeg oxo[;)]

men eg har jo sakt at eg kan spise godis no en stund istedet for røyken......men ikke hele tiden jo[&:]

Snopesyk?? Da er et godt tips til deg altså. Havregryn, yoghurt (biola/surmelk el. epleyoghurt 0,1%fett yammi) også ha rosiner, liten desj syltetøy og solsikkekjerner. Det er søtt og sunt [:)][:)][:)] Anbefalt på det sterkeste. Solsikkekjernene kan du spise som snacks [:D][;)][:D]

kansje du har sluttet å røyke????
du kan klare det,det har jeg[;)]

Jeg sluttet å røyke for 4 år siden. Nyttårsforsett. Jepp. Det gikk bra det. Sluttet fra og med 1.januar 2004. Har ikke røykt siden. Men snopesyk? Joda, slanking her og der [:D][:D][:D]. Havregryn regulerer magen og det samme gjør biola. Kjempebra. [:D] Men jeg skal innrømme at jeg er glad i godteri og snacks, men jeg har en vofs som trenger tur og da må
jeg ut [8D][:D][8D]hi hi

Back
Topp