ååååååååå....søren!!!!!!NÅ GIR JEG OPP!

mysill

Betatt av forumet
[:(]
idag er vel rd 11...å jeg blør...
nå er jeg dritt lei hele greia...
vi har brukt opp 2 av 3 forsøk....ingen egg på frys noen av gangene.....
hva søren gjør vi nå da?
jeg er lei meg....skuffa....og utrolig sinna...

neeeeeeeeeeeeiiiiiiii[:@]
jeg blir sååååå lei meg når det skjer noen, f*** ta den j**** tanta[:@].. det er så sinnsykt urettferdig... har ikke lyst i forsøk når slikt skjer..... er så redd det skjer meg og! du har lov være sinna idag, og lei deg. er så urettferdig... men samtidig må vi krysse fingrene for at 3 er ditt lykketall[8|]
 kan ikke annet enn å sende deg en goooo klem[:)]

æsj....ja jeg veit det er en grusom overaskelse å få. Men ikke gi opp enda, du har jo et forsøk til. Er helt normalt å måtte gå igjennom flere forsøk for å få det til. Og to forsøk er ikke mye.
Lad opp til nytt forsøk, du skal se den sitter da[:)]
Ikke mist motet, selvom det er veldig tøfft akkurat nå....

Mange mange trøste klemmer fra ei som veit veldig godt hvordan du har det.

ORIGINAL: kate

æsj....ja jeg veit det er en grusom overaskelse å få. Men ikke gi opp enda, du har jo et forsøk til. Er helt normalt å måtte gå igjennom flere forsøk for å få det til. Og to forsøk er ikke mye.
Lad opp til nytt forsøk, du skal se den sitter da[:)]
Ikke mist motet, selvom det er veldig tøfft akkurat nå....

Mange mange trøste klemmer fra ei som veit veldig godt hvordan du har det.

joda...vet jo vi har et forsøk igjen...blir en stund til vi tar det tror jeg....men er så drit at vi ikke skal få egg på frys....og at det er en hel drøss med tomme eggposer ved hvert uttak....
føler liksom ikke at en har oddsen med seg for å si det sånn...
skjønner meg heller ikke på legene som først antyder at det også må være noe galt med meg fordi det tydeligvis er uvanlig for min alder å ha SÅ mange tomme eggposer...men så forandrer de liksom mening da...å sier at sånnt skjer...
nei...sukk...vet ikke jeg nei....håper bare vi også skal få oppleve den positive testen snart...slitsomt dette   [:(]

[&o] kjære du..... *sukk*..... det er så urettferdig! 

Får du ingen samtale om hva du kan gjøre for å få flere egg, om det går? Kosthold, eller ett eller annet.... Kanskje snakket med en homeopat?!
Man vil liksom lete etter hjelp i alle kriker og kroker....
HÅPER at 3 forsøket går mye bedre!!!!!!! Det skal jeg krysse fingrene for!!!!

ORIGINAL: babytutta

neeeeeeeeeeeeiiiiiiii[:@]
jeg blir sååååå lei meg når det skjer noen, f*** ta den j**** tanta[:@].. det er så sinnsykt urettferdig... har ikke lyst i forsøk når slikt skjer..... er så redd det skjer meg og! du har lov være sinna idag, og lei deg. er så urettferdig... men samtidig må vi krysse fingrene for at 3 er ditt lykketall[8|]
kan ikke annet enn å sende deg en goooo klem[:)]
signerer denne eg....
håper du ikke gir opp helt enda.. Har du hørt om du kan endre medisin eller noe for å få egg i posene dine?? (litt på tynn is her nå, men mente eg leste et sted at en type medisin kunne gi bedre kvalitet på eggene og en annen flere egg... eller noe sånt?)
uansett; sender en stoooor klem til deg idag

Føler med deg nå,ja[:@]
Jeg vet om ei som også tenkte å gi opp etter 2 forsøk, for hun syntes det var veldig hard påkjenning.
Men så fant de ut at de skulle prøve 3. og siste gangen, å nå sitter de med en jentebaby og en guttebaby.
IKKE GI OPP[;)]

. f

nei, det var jo ikke dette jeg ville høre, huff vet ikke hva jeg skal si.
gir deg en god klem kanskje alle gode ting er 3 da :)

Back
Topp