Øynet et håp i natt...

barba

Forelsket i forumet
Våkna i 4 tiden og måtte på wc, kjente deretter at jeg hadde svake rier med 10min mellomrom. Øyna virkelig håpet om at nå var det i gang. Stod opp etter hvert og spiste, og tenkte jeg skulle dusje og gjøre meg klar. Men etterhvert avtok riene, så da var det bare å legge seg igjen. Skuffa, men det var nok gode modningsrier, så får prøve å se lyst på det :) Gleder meg så til å møte gutten at jeg kan knapt vente!!!
 
Så kjedelig:-( Håper du slipper å vente så mye lengre!:)
 
Så kjedelig:-( Håper du slipper å vente så mye lengre!:)

Er jo enda noen dager til termin, så jeg har ingen grunn til å beg å bli utolmodig. Selv om alle rundt meg er blitt det :p Bare det at jeg er så spent på hvem denne lille fyren er :)
 
Er jo enda noen dager til termin, så jeg har ingen grunn til å beg å bli utolmodig. Selv om alle rundt meg er blitt det :p Bare det at jeg er så spent på hvem denne lille fyren er :)
Det blir gøy:) Er skikkelig innstilt på at jeg skal føde NOE, og at det kommer til å gjøre vondt.. Men at det er en baby som kommer har visst gått meg hus forbi:p
 
Skjedde noe lignende med meg i går kveld! :( Skikkelige tak som tok seg opp mot kvelden, så tenkte jeg at jeg måtte legge meg ned å hvile litt - da klarte jeg å sovne og nå kjenner jeg ingenting lengre! :(
 
Skjedde noe lignende med meg i går kveld! :( Skikkelige tak som tok seg opp mot kvelden, så tenkte jeg at jeg måtte legge meg ned å hvile litt - da klarte jeg å sovne og nå kjenner jeg ingenting lengre! :(

Så kjedelig når det skjer, andre gang for meg dette :( Nå var det så nærme termin også, så jeg trodde virkelig at det var starten. Ja, ja, de kommer når de er klare :)
 
Bare gled deg over at de gir seg til natta så du får sove:) Et par av venninnene mine hadde modningsrier som tok nattesøvnen fra de tre netter før fødselen startet...
 
Back
Topp