Øygard-saken!

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hva tenker dere? Skyldig eller ikke?

Jeg tenker at med alle bevis som finnes mot han så tror jeg han er skyldig! Har lest utdrag fra de Skype-samtalene deres, og det er jo ingen tvil om at han har utnytta jenta!!
 
Det er veldig vanskelig å si. Men jeg er egentlig enig med deg. Som en voksen mann skriver man ikke slik til små jenter. Det går ikke an å bortforklare det heller - da graver han sin egen grav tenker jeg. Og han visste jo at hun var under 16 ++. Hvem deler forresten rom med en ung jente som ikke er datter sin, og hvilken kone tillater det tenker jeg. Alle de ekle meldingene ++ sier ikke at han er uskyldig mener nå jeg :)
 
Skyldig! Ingenting unnskylder slik oppførsel mot et BARN, uansett..
 
jeg er oxo ganske sikker på skyldig....
Uansett hva som har skjedd og ikke så er ikke slik språkbruk han har bedrevet normalt, og langt fra akseptabelt for en på hans alder til ei lita jente...
FYSJ.... syns hele fyren er ekkel je
 
Han er da allerede dømt skyldig! Dumme mannen vil bare ha en nasjonalydmykelse enda en runde, antageligvis helt opp til høyeste hold, mannen er pedofil, ekkel liten mann!
Ja der fikk dere min mening ;)
 
Han er da allerede dømt skyldig! Dumme mannen vil bare ha en nasjonalydmykelse enda en runde, antageligvis helt opp til høyeste hold, mannen er pedofil, ekkel liten mann!
Ja der fikk dere min mening ;)
Enig
 
Han er da allerede dømt skyldig! Dumme mannen vil bare ha en nasjonalydmykelse enda en runde, antageligvis helt opp til høyeste hold, mannen er pedofil, ekkel liten mann!
Ja der fikk dere min mening ;)
helt enig!
syns det var mange som var enige her ;)
 
Skyldig også så kvalm og ekkel!!!
At han ikke bare kryper av sted med halen mellom bena og innrømmer at han har dumma seg loddrett ut men i stedet fornekter og bortforklarer de ekle begrepene han har brukt som f.eks ''inn og ut, våt og vid'' og andre begreper med ting som er så langt unna en god forklaring det synes jeg er skamfullt å høre om!
 
Skyldig også så kvalm og ekkel!!!
At han ikke bare kryper av sted med halen mellom bena og innrømmer at han har dumma seg loddrett ut men i stedet fornekter og bortforklarer de ekle begrepene han har brukt som f.eks ''inn og ut, våt og vid'' og andre begreper med ting som er så langt unna en god forklaring det synes jeg er skamfullt å høre om!

ja de forklaringene hans på uttalelsene er jo bare helt på tryne.....
 
ikke nok med at han er skyldig så det holder... det synes jo lang vei på hele gubben....

Men hva med kona hans?? hvor dum er egentlig hu?? eller har han noe på hu som gjør at hun støtter ham i hva det måtte være...
jeg lurer på om hun egentlig har visst om det, at hun er så psyk i hodet at hun synes det er greit å utnytte ei ung jente...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
ikke nok med at han er skyldig så det holder... det synes jo lang vei på hele gubben....

Men hva med kona hans?? hvor dum er egentlig hu?? eller har han noe på hu som gjør at hun støtter ham i hva det måtte være...
jeg lurer på om hun egentlig har visst om det, at hun er så psyk i hodet at hun synes det er greit å utnytte ei ung jente...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Ja jeg lurer oxo på hva som skjer i hodet hennes.
 
Back
Topp