Øygaard-saken

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hva tenker dere om den?
Det sies at man er uskyldig til det motsatte er bevist, men nå tenker jeg han kanskje bare kan gi seg snart. Det går ikke an at en jente "finner på" så mye som det der! 
Skikkelig ekkelt.
Tenk at kona ikke hadde merket noe..
 
Vi får se hva de kommer frem til - heldigvis blir folk sjelden uskyldig dømt i Norge.

Jeg "håper" nesten det er sant mtp. de stakkars jentene som ikke blir trodd fordi utrolig mange dumme jenter har funnet på liknende historier. Men enig i at det skal noe til fantasi for finne på alt det der...
 
Hun har beskrevet samleiene veldig nøye, og politiet har masse skypesamtaler og mms/sms fra ham til henne.. 
Selv sitter han og rister på hodet og himler med øynene når jenta gråtende forteller alt.
 
Altså hvilken mann sender mld / bilder og ringer ca 2500 på 3 mnd!! ( hvis vi antar at hun sendte / ringte samme antall tilbake!)
 Det er noe fryktelig feil med hele denne saken og jo mer som kommer opp jo mer virker det som om han har gjort det! Altså det er IKKE normalt å dele seng med ei jente man ikke er i nærmeste slekt med!!! Og han ble jo i utganskpunktet vennen hennes og ikke hennes familie!!!
At folk ikke har syntes det er rart syns jeg er sykt!
 
Back
Topp